مشهد- روزنامه قدس دیروز در آستانه سالگرد شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار میزبان شماری از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی بود.

  روزنامه قدس میزبان اعضای خانه مطبوعات شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی در این دیدار اظهار داشت: روزنامه قدس به دلیل انتساب به بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) از جایگاه ویژه و خاصی برخوردار است و همواره مورد احترام بوده است.
فیاضی با اشاره به اینکه قدس در آستانه ۳۰ سالگی قرار دارد، افزود: همیاری بسیار خوب روزنامه قدس با خانه مطبوعات خراسان رضوی قابل تحسین است.
وی با بیان اینکه روزنامه قدس و خراسان دو رکن اساسی رسانه‌ای استان محسوب می‌شوند، اضافه کرد: از ۱۵ سال پیش که خانه مطبوعات استان راه‌اندازی شد، حضور و محوریت روزنامه قدس در همکاری با این تشکل صنفی قابل توجه بوده و حمایت این روزنامه در ماندگاری و بالندگی خانه مطبوعات تأثیرگذار بوده است.
وی تصریح کرد: مجموعه امکاناتی که به برکت آستان قدس رضوی و تلاش روزنامه قدس ایجاد شده، برای شهر آبرو ایجاد کرده و ظرفیتی بزرگ برای خراسان رضوی بوده است.
وی از خانه مطبوعات استان به عنوان یک نهاد صنفی با محوریت پیگیری امور صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران یاد کرد و افزود: هم اکنون ۱۳۰ خبرنگار و روزنامه نگار عضو خانه مطبوعات استان هستند که در قالب کمیته هایی مانند رفاهی، آموزش، حقوقی و ورزشی، خدمات رسانی به این قشر توسط خانه مطبوعات استان انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه کمیته حقوقی خانه مطبوعات مسئولیت دفاع از خبرنگاران را بر عهده دارد، گفت: خوشبختانه شکایت‌ها از خبرنگاران در استان اندک است.
مدیر مسئول روزنامه قدس نیز با بیان اینکه خراسان رضوی و بخصوص شهر مقدس مشهد مرکز روزنامه نگاری مکتوب و خبرنگاری است، اظهار داشت: خانه مطبوعات استان یک نهاد ارزشمند و صنفی است که رسانه‌ها و خبرنگاران باید در حد توان از این تشکل صنفی حمایت کنند.
ایمان شمسایی در بخش دیگری افزود: خدمت در آستان قدس رضوی مورد اقبال همه اقشار جامعه است از این رو آستان قدس رضوی برای پاسخگویی به این نیاز، طرح «خادمیاران» را در دستور کار قرار داده است که بزودی خدمت در حرم مطهر در بحث رسانه‌ای نیز آغاز و جزییات آن بزودی اعلام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.