رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال درحالی از سمت خود کناره گیری کرده است که نقش یک خودی پررنگ است.

پشت پرده کنار رفتن کامرانی فر از  دپارتمان داوری؛ نقش پررنگ اصفهانیان!

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تاج پس از کنار گذاشتن دبیرکل فدراسیون فوتبال حالا از بین اصفهانیان و  کامرانی فر یک نفر را برای ادامه کار انتخاب کرد و آن فرد کسی نبود جز اصفهانیان! اما پرسش اینجاست که تاج چرا اصفهانیان را انتخاب کرد؟ از آنجا که مهدی تاج به همراهی فریدون اصفهانیان در ترکیب هیات رئیسه فدراسیون نیاز دارد اصفهانیان را انتخاب کرد و بر خلاف ماههای اولیه فعالیت کامرانی فر چتر حمایتی خود را از روی سر وی کنار برد.

اما فریدون اصفهانیان نیز با نزدیک شدن به چهره های شاخص داوری که در ادوار گذشته مسوولیت های اجرایی در این کمیته داشتند  نلاش کرد پروسه یارگیری خود را تکمیل کند تا نبض بازی را در دست گیرد. آنها که در زمره منتقدان حسن کامرانی فر و دپارتمان داوری بودند با انتشار مطالبی در شبکه های اجتماعی صراحتا اعلام کردند کمیته داوران باید چینش داوران را برعهده داشته باشد نه دپارتمان تا به این ترتیب موضع خود را نشان دهند.

اما به راستی فریدون اصفهانیان توانمندی لازم برای اداره داوری فوتبال ایران را دارد؟ وی که در 10 ماه گذشته به دلیل فعالیت های انتخاباتی از تشکیل جلسات کمیته خودداری کرده بود برای خارج کردن کامرانی فر در چهار هفته اخیر 8 جلسه برپا کرد تا به نوعی منتقدان خود را متقاعد کند که او به ساختار و اصول حرفه ای پایبند است.

با این حال غیبت آقای رئیس در کلاس توجیهی داوری فوتسال با حضور مدرس خارجی در حالی که رئیس فدراسیون هم به این کارگاه آموزشی آمد انتقادات بسیار جدی و خاصی را به مدیریت اصفهانیان وارد می سازد. 

همین طور رها کردن ناگهانی کلاس توجیهی داوران لیگ برتری به دلیل فعالیت های انتخاباتی نقاط تاریک کارنامه آقای رئیس است که نمی توان به راحتی از کنار آنها عبور کرد اما با این وجود در اختیار داشتن حق رای می تواند پوئن تاثیر گذاری برای اصفهانیان باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.