بجستان- مدیر حوزه علمیه بجستان گفت: حوزه علمیه در تصمیم گیری های مختلف مورد مشورت قرار گیرد.

حوزه علمیه در تصمیم گیری های مختلف مورد مشورت قرار گیرد

به گزارش قدس انلاین، حجت الاسلام علیزاده ظهر امروزدر مراسم تودیع و معارفه مسئول اداره تبلیغات اسلامی بجستان با اشاره به اینکه طی ۲۵ سال مدیریت حوزه علمیه بجستان رابدون هیچ تبلیغ و با بهترین وجه اداره کرده ایم، گفت: اگر حوزه و امام جمعه نباشند، اقدامات موثری امکان پذیر نیست و این در حالی است که امروز از حوزه علمیه هیچ یادی نمی شود.

حجت الاسلام محمد رضاعلیزاده در انتقاد به جابجایی برخی از مسئولان مخصوصا مسئول اداره تبلیغات شهرستان گفت: بهتر است از امام جمعه و حوزه علمیه دراین زمینه ها مشورت خواهی شود و این در حالی است که مدیری می رود و می آید و ما متوجه نمی شویم.

وی گفت:ما شرمنده ایم پیش طلبه ها و با وجور نیروهای خوبی که درحوزه تربیت شده اند و بومی شهرستان نیز هستند و می توانیم با آن ها جای ایشان را پر کنیم و این در حالی است که تبلیغات اسلامی جایگاه مهمی دارد و اگر تبلیغات نباشد ما هیچ نداریم و همه چیزرا از دست خواهیم داد.

وی تاکید کرد: این به من چه و به ما چه ها معنی ندارد و من احساس خطر می کنم زیرا مردم معارف اسلامی را فراموش خواهند کرد و البته که استان خراسان عموما و شهرستان بجستان خصوصا مردم با ایمان و خوبی داردو پای کار هستند و باید مسئولین هم به فکر بوده و پای کار باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.