بجستان- سرهنگ غدیر مصر خانی گفت: خبرنگاران یاری گران خوبی برای ما هستند و دستشان را برای کمک به نیروی انتظامی و ایجاد آرامش در جامعه می بوسیم.

دست خبرنگاران را برای کمک به نیروی انتظامی و ایجاد آرامش در جامعه می بوسیم

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ غدیر مصر خانی فرمانده نیروی انتظامی بجستان در جمع خبرنگاران این شهرستان و در آستانه روز خبر نگار  ضمن تقدیر از زحمات این قشر گفت: خبرنگاری مصداق آیه نون والقلم می باشد و خبر نگاران ناخدای افکار جامعه می باشند.
وی تاثیر خبرنگاری را در افکار مردم بسیار بالا دانست که کسی نمی تواند منکر آن باشد و می تواند توطئه های دشمن را خنثی و میانجیگری عموم مردم و مسئولین نیز باشد تا مطالب را به خوبی به خوراک مردم بدهند و هضم و فهم آن را آسان کنند.
سرهنگ مصر خانی افزود: خبرنگاران می توانند با بلاغت خود ضمن تجزیه و تحلیل مشکلات جامعه توان بهره برداری شایسته از خبر را برای مردم فراهم نموده چون افراد تلاشگر در این حرفه سفیرانی مورد اعتماد برای جامعه می باشند که مردم خبر آنان را با دیدی باز خواهند پذیرفت.
فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان خبرنگاران را یاری گران خوبی برای نیروی انتظامی دانسته و اظهار داشت: دست شما را به گرمی می فشاریم ومی بوسیم و از شما تقاضای استمداد برای یاری در شهر می نماییم.
سرهنگ مصر خانی گفت: شما خبر نگاران باید به داد جامعه برسید زیرا رسانه ها باعث افزایش سواد عمومی می شوند و بینش علمی و سیاسی را بالا می برند و آن وقت است که امنیت خواهیم داشت و اگر امنیت نداشته باشیم با لشکری هم نمی توانیم نا امنی را از ذهن مردم پاک کنیم.
وی با بیان اینکه در بجستان کمترین جرائم را در سطح استان داریم و این باید به خود ببالیم زیرا  فرهنگ بالای مردم این شهرستان است که اینگونه می باشدو این را مدیون مردم خوبمان نیز  هستیم زیرا کمترین سرقت را داریم و ما از شما خب نگاران حمایت می کنیم و تقاضا داریم این خوشبینی را در اذهان ایجاد کنید که مردم آرامش داشته باشند و بدانند نیروی انتظامی همیشه به صورت شبانه روزی در کنارشان  هست و برای سلامتی شان کار می کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.