شهرکرد-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: خبر محصول آگاهی و خردورزی و خبرنگار عامل این آگاه‌سازی برای مردم است.

خبر محصول آگاهی و خردورزی و خبرنگار عامل این آگاه‌سازی است

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی گرجی مرغملکی در دیدار با جمعی از خبرنگاران استان با تبریک فرا رسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار و گرامیداشت شهادت شهید صارمی گفت:  پیشکسوتان عرصه خبر واطلاع رسانی  دیده‌بان صادق ، وجدان های  بیـدار ، چشـم بیـنـا و زبـان گویـای جامعه‌اند که باید در جنگ تمام عیار رسانه‌ای امپریالیسم  با بصیرت و مجاهدت به رسـالت خطیر خود که ترویج دهنده مفاهیم انقلاب اسلامی است ، جامه عمل بپوشانند.

گرجی دنیای امروز را دنیای تبادل پرسرعت اطلاعات دانست و افزود: رسانه نه فقط مهم‌ترین وسیله برقراری ارتباط بلکه تشکیل دهندۀ افکار عمومی و ایجاد روش و سبک زندگی  در دنیای امروز است.

وی  خبر را زبان مشترک جهان و محصول آگاهی و خردورزی عنوان و خاطرنشان کرد: کار خبرنگار و رسانه به عنوان حامل خبر و منعکس کننده رویدادها، بسیار حساس و حیاتی است، چون از یک جهت باید حامل خبر مؤثق، به هنگام و فراگیر باشد و در دنیای امروز ، به تسریع در جریان آزاد اطلاعات و اخبار کمک کند و از طرفی دیگر، در مقابل بنگاه‌های دروغ پراکنی نظام‌های سلطه جهانی و تبلیغات منحرفانه رسانه‌ای ( شانتاژ خبری) به درستی موضع‌گیری کند.

وی ادامه داد: بی‌تردید بزرگداشت مناسب و با شکوه ایام‌الله انقلاب اسلامی و  برگزاری مراسم و مناسبت‌های ملّی و عمومی ، مرهون همراهی و همکاری صادقانه ، صمیمانه و جانانه اصحاب رسانه و جراید و خبرنگاران محترم به ویژه صداوسیمای استان در امر اطلاع‌رسانی ، آگاهی بخشی، انعکاس شایسته ، هوشمندانه و گسترده مراسم انقلاب در رسانه‌های داخلی و خارجی و تأثیر بر افکار عمومی جهان در راه شناخت از مفاهیم بلند انقلاب  است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پایان گفت: سپاس و ستایش از همه فعالان عرصه خبر، خبرنگاران ، روزنامه‌نگاران، اصحاب رسانه ، به ویژه صداوسیمای بام ایران زمین که معتقدانه و دلسوزانه در پی تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و انعکاس شایستۀ مراسم و مناسبت هاو ایام الله‌ها گام بر می‌دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.