۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 553868

مهاجم فرانسوی سابق توپچی‌های لندن به تمجید از جانشین خود در این تیم پرداخت.

‌تمجید آنری از جانشین خود در آرسنال

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از دیلی میل، آرسنال در فصل نقل‌ و انتقالات تابستانی توانست آلکساندر لاکازات را از لیون به خدمت بگیرد. این بازیکن در مدت حضور خود در جمع آرسنالی‌ها توانست بازی‌های خوب و درخشانی را به نمایش بگذارد.

تیری آنری که خود سابقه درخشانی در آرسنال دارد، با تمجید از این بازیکن، گفت‌: لاکازات در حال‌ حاضر یکی از مهم‌ترین بازیکنان آرسنال است و من خوشحالم که چنین بازیکن با کیفیتی در تیم وجود دارد. خرید او از سوی آرسنال خریدی بسیار هوشمندانه بود و من معتقدم که ظرف مدت کمی او می‌تواند خودش را با فضای لیگ برتر وفق دهد و بیشترین اثرگذاری را داشته باشد.

آنری در ادامه صحبت‌های خود، ‌اضافه کرد: لاکازات در لیگ فرانسه خودش را اثبات کرد. مردم شاید بگویند که لیگ برتر با لیگ فرانسه فرق دارد اما با تمام احترامی که برای لیون قائلم باید بگویم که او در حال‌ حاضر هم‌تیمی‌های خوبی دارد و این به او کمک خواهد کرد که فصل بهتری داشته باشد.

مهاجم سابق خروس‌ها در پایان صحبت‌های خود، گفت‌: من هوادار بزرگ لاکازات هستم و مدت‌ها بازی‌های او را دنبال می‌کنم چون او یکی از استعدادهای ناب فوتبال فرانسه است.

آرسنال در اولین بازی خود در لیگ برتر انگلیس باید به مصاف لسترسیتی برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.