یزد- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: خبرنگاران در صف مقدم مقابله با توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی قرار دارند.

خبرنگاران در صف مقدم مقابله با توطئه های دشمنان قرار دارند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، شامگاه دوشنبه آیین گرامیداشت روز خبرنگار با حضور خبرنگاران و خانواده آن‌ها از سوی بسیج رسانه یزد برگزار شد.

در این مراسم، فرمانده سپاه الغدیر یزد اظهار داشت: دشمنی استکبار جهانی با تهدید نرم صورت می گیرد و خبرنگاران در صف مقدم مقابله با توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی قرار دارند.
سردار اکبر فتوحی گفت: رسالت و نقش قلم خبرنگاران بر کسی پوشیده نیست بنابراین اصحاب رسانه باید با الهام از ارزش های انقلاب اسلامی و توصیه های مقام معظم رهبری فعالیت کنند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد  اظهار داشت: همدلی خبرنگاران در انجام رسالت خطیر خود در جامعه ضروری است واصحاب مطبوعات، رسالتی اثربخش بر عهده دارند.

محمدعلی طالبی گفت: خبرنگاران نقش مهمی در اطلاع رسانی به آحاد مردم بر عهده دارند و باید وظایف خود را به طور جدی و دقیق انجام دهند.
وی افزود: حضور خبرنگاران در عرصه های مختلف برای تهیه و انعکاس اخبار نظام و انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف، رسالتی سنگین و اثر بخش محسوب می شود و نقش اساسی بر عهده دارند
مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد نیز با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه بر ضرورت حضور فعال خبرنگاران رسانه های مختلف گروهی در جامعه و انجام وظایف تاکید کرد
احمد پهلوانیان به تهدید نرم دشمنان علیه اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: خبرنگاران نقش مهمی در اطلاع رسانی دقیق و انعکاس مسائل به آحاد مردم دارند
شایان ذکر است؛ در این مراسم که توسط بسیج رسانه استان یزد و با حضور خبرنگاران و خانواده های آنها در بوستان ولایت برگزار شد از خانواده شهدای رسانه تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.