۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 553905

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 10 صبح امروز (سه‌شنبه) در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی آغاز شد.

پرداخت پول به مهاجم استقلال وسط تمرین!

به گزارش قدس آنلاین،  تمرین امروز با صبحت‌های منصوریان آغاز شد. سرمربی استقلال چند دقیقه برای شاگردانش صحبت کرد.

* تا پیش از آغاز تمرین، سرمربی و بازیکنان استقلال با یکدیگر شوخی می‌کردند.

* سرمربی استقلال با اشاره به فرا رسیدن روز خبرنگار از تلاش‌های خبرنگاران برای شاگردانش صحبت کرد و از همه بازیکنان خواست برای خبرنگاران و عکاسان حاضر در تمرین دست بزنند. منصوریان روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و عکاسان تبریک گفت. او سپس به سمت یکی از عکاسان قدیمی رفت و با او هم‌کلام شد.

* فرشید اسماعیلی و پادوانی زیر نظر میک مک درموت، مربی‌ بدنساز استقلال تمرینات اختصاصی انجام دادند. به‌نظر می‌رسد با این روند این دو بازیکن دیدار مقابل تراکتورسازی را از دست بدهند. فرشید باقری به دلیل مصدومیت در محل تمرین حضور نداشت.

* زمانی که بازیکنان مشغول گرم کردن بودند، شخصی مقداری پول به جابر انصاری داد. مشخص نشد که این پول به چه دلیل به مهاجم استقلال داده شده است. این در حالی بود که برخی بازیکنان به شوخی به انصاری گفتند که این پول‌ها مال آنهاست.

* بازیکنان پس از گرم کردن و عبور از موانع، به پاسکاری در فواصل کوتاه پرداختند و سپس به چهار گروه تقسیم شدند. دو گروه در یک نیمه و دو گروه در نیمه دیگر به فوتبال تحت‌ِفشار پرداختند. با توجه به اینکه تنها سه دروازه‌بان در تمرین حضور داشتند، اشکان نامداری درون دروازه‌ قرار گرفت. نامداری در کنار بابازاده، مربی دروازه‌بان‌ها به تمرین کنار آنها می‌پردازد.

* تماشاگر زیادی در مجموعه آزادی حضور نداشت و تنها 10 نفر نظاره‌گر تمرین بودند.

* با توجه به اینکه امروز روز خبرنگار است، خبرنگاران و عکاسان این روز را به یکدیگر تبریک می‌گفتند. آنها همچنین به‌شوخی به یکدیگر می‌گفتند که «ای‌کاش هر روز، روز خبرنگار بود و اینچنین از ما استقبال می‌کردند».

* تمرین در یک هوای گرم برگزار شد. افرادی‌ هم که در محل تمرین حضور داشتند، برای فرار از گرما به زیر سایه درختان پناه بردند.

* فریبا و عبداللهی نیز در محل تمرین حضور داشتند.

* نکته جالب توجه در تمرین استقلال، تلاش سرور چپارف برای نشان دادن آمادگی خود بود. این بازیکن سعی و تلاشی زیادی می‌کرد که نشان بدهد از آمادگی زیادی برخوردار است.

* خسرو حیدری نیز دیگر بازیکنی بود که به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران، تمرینات اختصاصی انجام داد.

* در فوتبال درون تیمی، بازیکنان کری زیادی با یکدیگر داشتند. تیمی که سیدحسین حسینی، جپاروف، وریا غفوی و عظیم گوک در آن حضور داشتند، به شکل جالبی به شادی پرداختند. تیمی هم که مجتبی جباری در آن حضور داشت و شکست خورد به سمت بازیکنانی که شادی می‌کردند، آب پرتاب کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.