بیرجند- استاندار خراسان جنوبی گفت: ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی (خبرنگار شهید) یادآور تلاش بی‌وقفه خبرنگاران آگاه و وظیفه شناسی است که همواره با سلاح قلم و با حفظ قداست و رسالت والای آن برای اعتلای آگاهی بخشی و سلامت فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه می‌کوشند.

خبرنگاران با سلاح قلم برای آگاهی بخشی و سلامت جامعه می‌کوشند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، سید علی اکبر پرویزی در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار افزود: خبرنگاران به عنوان وجدان بیدار جامعه، چشم بینا و گوش شنوای مردم و همراه و همگام مسئولان در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند .

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شجاع و متعهد، شهید صارمی، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و خانواده بزرگ مطبوعات و رسانه در خراسان‌جنوبی تبریک عرض نموده، از همراهی، همدلی و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی برنامه ها و خدمات دولت تدبیر و امید در استان و نیز همچنین نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبیین مشکلات و نیازهای مردم شریف استان و نقد و بررسی آنان تشکر و قدردانی می‌نمایم .

استاندار خراسان‌جنوبی اظهار کرد: توفیقات روزافزون همه فعالین حوزه اطلاع‌رسانی را در ادامه مسیر خطیر آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی از درگاه ایزد منان خواستارم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.