گیلان-مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان بابیان اینکه خبرنگاران باسیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند، گفت: مسئولین پیگیر مطالبات به‌حق اصحاب رسانه باشند.

مسئولین پیگیر مطالبات به‌حق اصحاب رسانه باشند

به گزارش قدس آنلاین، کریم خرسندی در همایش تجلیل از خبرنگاران استان گیلان در رشت با اشاره به تلاش رسانه‌ها برای رسیدن به تراز اول کشوری در مطبوعات و رسانه‌ها اظهار کرد: همه اصحاب رسانه باید کمک کنند تا استان گیلان را به تراز اول برسانند.

وی بابیان اینکه گیلان باید در مسائل اقتصادی نیز حرف برای گفتن داشته باشد، افزود: باید خانه مطبوعات را توسعه و تجهیز کرد و تاکنون همکاری‌های خوبی از سوی استانداری شده است.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان بابیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه مطالبات زیادی دارند، گفت: انتظار داریم مسئولین استانی پیگیر مطالبات به‌حق خبرنگاران گیلان باشند.

خرسندی با تاکید بر توجه بیشتر به معیشت خبرنگاران گفت: باید بیشتر به اصحاب رسانه که بیشترین کارکرد در حوزه فرهنگ و هنر را دارند و مسائل روز را بازتاب می‌دهند توجه شود.

وی بابیان اینکه ما مشکلاتی زیادی داریم و خبرنگاران ما باسیلی صورت خود را سرخ می‌کنند، افزود: باید با کمک و مساعدت ویژه به اصحاب رسانه در زمینه فرهنگ و هنر و رسانه به تراز اول کشور برسیم.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان بابیان اینکه دغدغه‌های خبرنگاران بسیار زیاد است و دولت باید توجه بیشتری نسبت به آن‌ها داشته باشد، خاطرنشان کرد: جامه عمل پوشاندن به دغدغه خبرنگاران ممکن است ممکن نباشد اما باید هرچقدر در توان است برای خبرنگاران صرف شود.

خرسندی بابیان اینکه خبرنگاران با کمترین منابع تلاش می‌کنند تا بهترین اخبار را در سریع‌ترین زمان منتشر کنند، گفت: خبرنگاران با تمام وجود سعی می‌کنند تا به دولت کمک کنند و از سوی دیگر مشکلات مردم را حل کنند.       

وی از برگزاری جشنواره می مطبوعات در گیلان خبر داد و گفت: با هماهنگی‌هایی که با مدیرعامل منطقه آزاد انزلی صورت گرفته در آینده نزدیک جشنواره ملی استانی مطبوعات در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.