اهواز- رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: طی یک سال آینده جاده‌های سلامتی برای پیاده‌روی عموم مردم با تمام امکانات مختلف ورزشی در تمامی شهرهای استان راه‌اندازی می‌شود.

 جاده‌های سلامتی در همه شهرهای خوزستان راه‌اندازی می‌شود

علی مجدآرا در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه طی ارزیابی‌هایی که فدراسیون ورزشهای همگانی به عمل آورده، اظهار کرد: هیئت ورزش های همگانی  استان خوزستان توانست رتبه اول را در سطح کشور کسب کند که توسط استاندار خوزستان لوح تقدیر به رئیس هیئت اهدا شد.

وی افزود: خوشبختانه یک اراده ای  در دستگاه‌های اجرایی و استاندار وجود دارد تا مردم این استان از یک شرایط خوبی برخوردار باشند و بتوانند نیازهای حرکت ایشان را پاسخ ما مثبت بدهند.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی بااشاره به اینکه یک سند تحول و تعالی وزارت ورزش و جوانان در راستای همگانی مورد تصویب اعضای شورا ورزش وجوانان خوزستان قرار گرفت، ادامه داد: استاندار خوزستان قول داده که طی یکسال جاده های سلامتی برای پیاده روی عموم مردم همچنین با تمام امکانات مختلف ورزشی در تمامی شهرهای استان راه اندازی شود.

مجد آرا با بیان اینکه خوشبختانه دولت موکلف شده در ماده ۱۰۹ که حدود۲۷ صدم درصد از ۹ درصد مالیات ارزش افزوده را به ورزش همگانی اختصاص بدهد عنوان کرد: این هزینه در قسمت بانوان، ورزش های همگانی، آموزش و پرورش، قسمت های عمرانی یک بخشی از این تامین می‌شود و بخش های دیگر از مالیات ها و برنامه‌های استاندار خوزستان نیز همین جا استاندار دستور دادند که شهرداریها این جاده ها را تأسیس و یک اراده قوی در این کار است.

 وی بیان کرد: خوشبختانه شاهد بودیم که استاندار خوزستان در ورزشهای همگانی شاهد تلاش های وی بوده ام و در موقعیت های بحرانی نشاط، سلامتی و حوصله کار را ارائه می دهند که خواسته مقام معظم رهبری است و حدود ۶ برنامه ورزش های همگانی در شهرستان مختلف حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.