ساری- استاندار مازندران با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در استان، گفت: رسانه‌های مازندران برای گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی در جامعه تلاش کنند.

رسانه‌های مازندران برای گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی در جامعه تلاش کنند

به گزارش قدس آنلاین، ربیع فلاح جلودار پیش از ظهر سه شنبه در مراسم استانی تجلیل از خبرنگاران استان در مجتمع تفریحی نمک آبرود چالوس، اظهار داشت: روز خبرنگاران را باید ارج نهیم چون این افراد رسول واقعی آگاهی و اطلاع‌رسانی هستند.

وی افزود: دانستن و آگاهی حق مردم بوده و یکی از کارکردهای استقلال سیاسی و اجتماعی جوامع توسط رسانه‌ها محقق می‌شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه روز خبرنگار را جشن می‌گیریم و به آن افتخار می‌کنیم، تصریح کرد: خبرنگاران در عصر ارتباطات در جهت ایجاد اطمینان، اعتماد، شور و نشاط در جامعه نقشی بیبدیل دارند.

فلاح با بیان اینکه خبرنگاران نقش اصلی و اساسی در ارتقا آگاهی‌بخشی جامعه اثرگذار است، افزود: رسانه‌ها و خبرنگاران زیرساخت توسعه بوده و باید از ظرفیت آنان در تقویت جامعه استفاده شود.

وی با اعلام اینکه فضای همدلی و استفاده از تجارب و تضارب آرا با طیف‌های سیاسی برای اداره استان ایجاد شده است، گفت: همه فرمانداران مازندران روز خبرنگار را گرامی بدارند و از همه خبرنگاران در امورات موثر در مازندران مشارکت جدی داشته باشند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه بیش از 7 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در چهار سال گذشته در مازندران صورت گرفته است، افزود: بیش از هفت هزار پروژه عمرانی، زیرساختی و زیربنایی در مازندران اجرایی شده است.

فلاح با بیان اینکه هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت ارتباطات و فناوری اطلاعات سرمایه‌گذاری شده است، گفت: 834 پروژه حوزه ارتباطات در مازندران اجرایی شده است.

وی با اعلام اینکه مازندران در بخش استان‌های مبارزه با بیسوادی از استان‌های پیشتاز در کشور است، تصریح کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال هستیم و از رسانه‌ها می‌خواهیم در زمینه گفتمان‌سازی مقولات مربوط به اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

در این مراسم از خانواده شاخص شرسانه مازندران شهید زمان روشن بخش توسط استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، ائمه جمعه و مسئولان استان تجلیل و از تمثال شهید شاخص رسانه استان رونمایی شد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.