شهرکرد- رییس دانشگاه شهرکرد ۱۷مرداد روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و عکاسان استان تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس دانشگاه شهرکرد به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ن والقلم و ما یسطرون»

سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد.

  مقام معظم رهبری : خبرنگاران لحظات نابودشدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می‌کنند.
     هفدهم مرداد ماه «روز خبرنگار » یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم است و خبرنگاران به راستی سربازان خط مقدم حفظ و اشاعه آگاهی و دانایی هستند و به درستی تجسم تعهد، امانت، مسئولیت، دلسوزی و وظیفه اند... خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

    اینجانب به این وسیله ضمن بزرگداشت ۱۷ مرداد و ادای احترام به خبرنگار شهید محمود صارمی و سایر شهدای رسانه، و با تبریک و تهنیت روز خبرنگار به خبرنگاران و خانواده بزرگ اطلاع رسانی، و قدردانی از زحمات ارزشمند خبرنگاران عرصه علم و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و فعالیت‌های دانشگاه شهرکرد به عنوان بزرگترین و مهمترین مرکز اموزش عالی استان چهارمحال و بختیاری، برای همه خبرنگاران و اصحاب رسانه، که آگاهی را حق مردم می‌دانند و برای دانستن و رشد و باروری اندیشه همنوعان خود خستگی ناپذیر و مؤمنانه می‌کوشند سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را از خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است ؛در هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.