کرج - استاندار البرز گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده میان وزارتخانه‌های علوم و ارتباطات، استان البرز قطب علم و فناوری کشور شد.

استان البرز قطب علم و فناوری کشور شد

به گزارش قدس آنلاین، سید حمید طهائی در جشن روز  خبرنگار که ظهر سه‌شنبه برگزار شد، بابیان اینکه فرهنگ‌سازی در جامعه مسئولیت خطری است، اظهار کرد: انتشار و انعکاس اخبار در جامعه امری حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه کشوری که از اطلاعات بیشتری برخوردار است، قدرتمند محسوب می‌شود، افزود: استان البرز این استعداد را دارد که تحت عنوان قطب علم و فناوری کشور مطرح شود.

استاندار البرز بیان کرد: با پیگیری‌های لازم این مهم تحقق یافت باید به این مهم تأکید کرد که البرز مرکز تحقیقات، پژوهش و فناوری‌های نوین در حوزه‌های مختلف است.

طهائی با اشاره به ظرفیت‌های موجود البرز در بخش داروسازی، کشاورزی، صنعت، علم و فناوری در معدن، خاطرنشان کرد: با حضور وزیر ارتباطات اولین پارک تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات در البرز راه‌اندازی و افتتاح شد.

وی با تأکید بر اینکه این مهم زمینه توسعه استان البرز را بیش از گذشته فراهم می‌کند، گفت: البرز تحت عنوان منطقه علم و فناوری مصوب شد، پردیس شرق تهران، تهران تا فرودگاه پیام به‌عنوان کریدور علم و فناوری در شورای عالی به تصویب رسیده است،

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.