رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برنامه ششم توسعه مسیر روشنی برای کشور ترسیم کرده و با توجه به شرایط کشور اولویتی مقدم بر مسائل محیط زیستی نیست.

اولویتی مقدم بر مسائل "محیط زیست" در کشور وجود ندارد

به گزارش قدس آنلاین، معصومه ابتکار در حاشیه تحویل خودروهای سازگار با محیط زیست در قالب طرح نوسازی ناوگان فرسوده اظهار داشت: برنامه ششم توسعه مسیر روشنی برای کشور ترسیم کرده و با توجه به شرایط کشور‌ اولویتی مقدم بر مسائل محیط زیستی نیست.

وی بیان کرد: مسائل اقتصادی، اشتغال، رشد شاخص‌ها و مناسبات سیاسی از مسائل مهم کشور بوده اما موضوع ارتقاء جایگاه محیط زیست، مسئله آب و آلودگی هوا از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: دولت دوازدهم در زمینه مسائل محیط زیستی گام‌های اساسی خواهد برداشت و با تلاش مسئولان دستاوردهای مطلوبی نیز به ارمغان خواهد کرد چرا که مسیر دولت یازدهم را ادامه می‌دهد.

معاون رئیس‌ جمهور خاطرنشان کرد: کشور نیازمند توسعه پایدار و «رشد سبز» است توسعه‌ای که با محیط زیست سازگار و به آلودگی و تخریب آن منتهی نشود.

ابتکار با اشاره به اهمیت رشد اقتصادی پایدار و ملزم به اصول زیست محیطی افزود: دولت دوازدهم در مسیر رشد اقتصادی سبز گام برمی‌دارد.

وی گفت: خوشبختانه بانک‌ها در زمینه آلودگی هوا و همچنین نوسازی خودروهای عمومی، سنگین و سبک همکاری و تعامل مطلوبی با سازمان محیط زیست دارند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست عنوان کرد: دارندگان خودروهای فرسوده باید از ظرفیت و تسهیلاتی که دولت در اختیار آنها قرار داده به بهترین نحو استفاده کنند تا شاهد از رده خارج شدن تمام خودروهای فرسوده در کشور باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.