​ایلام- مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: ارائه خدمات هر سازمان و دستگاه اجرایی با کمک رسانه ها ملموس و گویاست.

ارائه خدمات سازمان ها با کمک رسانه ملموس و گویا است

به گزارش قدس آنلاین، دکتر کریم لاله ماژین روز سه شنبه در نشست با اصحاب مطبوعات و رسانه های استان به مناسبت روز خبرنگار با تبریک این روز به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی با بیان اینکه هر دستگاهی در بیان خدمات و عملکرد خود به رسانه ها نیازمند است، اظهارداشت: رسانه ها بازوان دستگاه ها هستند و به خوبی به مدیریت درمان برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر کمک کرده اند.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان شهدای زاگرس آماده ارائه خدمات درمانی به بیماران است، افزود: با تلاش همکارانمان، درصدد هستیم در این بیمارستان تمامی خدمات از جمله اتاق عمل به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته شود و در تلاشیم تا به صورت شبانه روزی در خدمت جامعه هدف قرار گیرد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام به اجرای طرح ویزیت بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در منزل اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: سازمان تأمین اجتماعی و مدیریت درمان، همیار و همکار دانشگاه علوم پزشکی در طرح تحول نظام سلامت بوده و در این راستا بودجه درمانی این سازمان سه برابر شده است.

کریم لاله ماژین در پاسخ به سؤالی مبنی بر امکان احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در مهران، گفت: در این راستا مکاتبات لازم انجام شده و طرح مطالعاتی اولیه احداث مرکز درمانی تأمین اجتماعی در مرز مهران با توجه به موقعیت ویژه تردد زوار اربعین از این مرز، صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.