شهرکرد-شهردار شهرکرد از پیشرفت ۲۰ درصدی عملیات خاکبرداری و خاکریزی بازگشایی امتداد کنارگذر آیت الله هاشمی رفسنجانی به سمت جاده سامان خبر داد.

پیشرفت ۲۰ درصدی امتداد کنارگذر آیت الله هاشمی رفسنجانی به سمت جاده سامان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری، نورالله غلامیان دهکردی در بازدید از این پروژه گفت: عملیات عمرانی امتداد کنارگذر شمالی شهرکرد از محل آرامستان جدید این شهر به سمت جاده سامان هم اکنون توسط شهرداری شهرکرد و با مشارکت استانداری و اداره کل راه و شهرسازی در حال اجرا است.

وی گفت: این محور جهت تکمیل از سمت آرامستان حدود ۶ هزار متر طول و ۱۳ متر عرض دارد که بیش از ۷ میلیارد تومان جهت اجرای آن برآورد شده است.

شهردار شهرکرد افزود: در مسیر عملیات تکمیل و بازگشایی کنارگذر آیت الله هاشمی رفسنجانی به سمت جاده سامان  شش دهانه پل، دو مورد دوربرگردان و دو پل زیرگذر اجرا می شود.

غلامیان دهکردی تصریح کرد: تاکنون صد هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و صد و بیست هزار عملیات خاکریزی در این پروژه صورت گرفته است.

وی بیان داشت: با تکمیل و بازگشایی عملیات کنارگذر آیت الله هاشمی رفسنجانی میدان قمربنی هاشم (ع) این شهر به به جاده سامان متصل خواهد شد.

شهردار شهرکرد افزود: با توجه به این‌که تردد وسائل نقلیه سبک و سنگین در آینده از این محور به سمت سامان، نجف‌آباد و غرب کشور انجام می‌شود، زیرساختها و تأسیسات شهری مرکز استان حفظ می‌شود و تردد از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه تر است.

وی خاطرنشان ساخت: تکمیل کنارگذر شرق و شمال  شهرکرد دارای نقش کلیدی در کاهش ترافیک ورودی و خروجی مرکز استان است و در تسهیل عبور در مسیر ترانزیت مرکز به جنوب کشور نقش مهمی دارد.

غلامیان دهکردی خاطر نشان کرد: این پروژه از سال ۹۴ شروع شده است که در سال گذشته ۱۲ کیلومتر از آن حدفاصل میدان قمر بنی هاشم (ع) تا آرامستان جدید مورد بهره برداری قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.