زاهدان-معاون عمرانی فرماندار زاهدان گفت:با توجه به نزدیک شدن ایام سرد سال وافزایش میزان استفاده از گاز مایع می بایست به شهروندان فهیم زاهدانی به منظور صرفه جویی در مصرف گاز در ماههای سرد سال اطلاع رسانی شود.

اعتبار حواله های سوخت افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری، معاون عمرانی فرماندار زاهدان در جلسه کمیته سوخت شهرستان زاهدان اظهار داشت:با توجه به نزدیک شدن ایام سرد سال وافزایش میزان استفاده از گاز مایع می بایست به شهروندان فهیم زاهدانی به منظور صرفه جویی در مصرف گاز در ماههای سرد سال اطلاع رسانی شود.

عبدالرحمن شهنوازی گفت:توزیع سهمیه سوخت ادارات ، مساجد،مدارس و افراد واجد شرایط دریافت سهمیه سوخت در سالجاری نسبت به سال گذشته زودتر آغاز خواهد شد.

این مقام مسول گفت:اعتبار حواله های سوخت توزیع شده به ادارات و افراد واجدشرایط نسبت به سالها ماضی نیز به مدت ۳۰روز افزایش یافته است.

عبدالرحمن شهنوازی افزود: ادارات آموزش و پرورش، اصناف،نظام پزشکی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان اوقاف، نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت و... می بایست تاپایان مردادماه نسبت به اعلام لیست مدارس، ادارات، مساجدو اشخاص واجد شرایط دریافت سهمیه سوخت به صورت فایل اکسل به شرکت نفت اقدام کنند تا زودتر از سال گذشته سهمیه سوخت آنها توزیع گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.