خرم آباد- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان گفت: دو گروه متخلف زنده گیری پرندگان در خرم آباد دستگیرو ۹ قطعه سهره کشف و ضبط شد.

متخلفین زیست محیطی در دام یگان حفاظت محیط زیست لرستان افتادند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست لرستان، حسین زرین کیا اظهار داشت: نیرو های یگان حفاظت محیط زیست اداره کل در حین گشت و کنترل در سطح منطقه ازنا سگوند جهت حفاظت از زیستگاه سهره و جلوگیری از هرگونه زنده گیری و تخلف زیست محیطی به دوگروه متخلف برخورد کرده که بعد از تعقیب و گریز موفق به دستگیری ۳نفر متخلف شده که از آنها علاوه بر تعداد ۹ قطعه سهره، ادوات زنده گیری شامل ۳ عدد قفس نگهداری پرنده، ۲ رشته تور زنده گیری پرنده و دو انبار نگهداری جوجه کشف و ضبط گردید، که به همراه متخلفین به اداره کل محیط زیست لرستان انتقال داده شدند.

وی بیان کرد: پرونده متخلفین پس از تکمیل جهت سیر مراحل قضایی به دادگستری ارجاع و وسایل آنها طبق ماده ۱۴ قانون شکار و صید توسط سازمان توقیف و تا خاتمه رسیدگی و صدور رای قطعی زیر نظر سازمان به صورت امانی نگهداری می شود.

زرین کیا با بیان اینکه پرنده های کشف شده در زیستگاه اصلی خود رهاسازی شدند، از تمامی دوست داران طبیعت درخواست نمود هرگونه تخلف زیست محیطی را به نزدیکترین اداره محیط زیست و یا سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.