زابل- ‌فرماندار زابل گفت: سرمایه گذاری لازمه تولید و اشتغال است و همه کسانی که دل در گرو توسعه و آبادانی سیستان دارند، باید از تمام ظرفیت و توان خویش برای جذب سرمایه و سرمایه گذاری در این خطه از ایران اسلامی استفاده کنند.

معرفی سیستان با عنوان ماتم‌خانه دور از واقعیت است

‌به گزارش قدس آنلاین، هوشنگ ناظری در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان زابل که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بحث تولید و اشتغال دغدغه تمام مسئولان کشور است و اگر به دنبال تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف دولت در این خصوص هستیم، همگان باید با برخورداری از هر پتانسیل و جایگاهی که دارند با روحیه جهادی برای تولید و اشتغال تلاش کنند.

فرماندار زابل با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی باید خود را با اهداف و برنامه‌های دولت برای تولید و اشتغال بیش از پیش تطبیق دهند، بیان کرد: هر اقدامی که به فرار سرمایه و سرمایه گذار منجر شود، خیانت محض به مردم و کشور است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل تصریح کرد: معرفی سیستان با عناوینی همچون ماتم خانه‌، منطقه‌ای که هیچ توجه‌ای به آن نمی‌شود و … دور از واقعیت و غیرقابل قبول است، چرا که این گونه تفاسیر و بیانات باعث خواهد شد سرمایه گذار برای حضور در سیستان و رونق تولید و اشتغال در هیچ بخشی راغب نباشد.

فرماندار زابل در بخش دیگری از سخنان خویش به تشریح دلایل اخذ مالیات پرداخت و گفت: مالیات برای تحقق عدالت اقتصادی است، وصول مالیات باید با توجه به وضعیت اقتصادی هر منطقه انجام شود، لذا مالیات در سیستان که قریب به دو دهه با قهر طبیعت دست و پنجه نرم می‌کند، بایستی متناسب با شرایط خشکسالی اخذ شود.

‌ناظری با اشاره به اینکه معرفی سیستان و بلوچستان بعنوان سومین استان کشور در جذب سرمایه خارجی‌، نشان دهنده عزم جدی و تلاش‌های بی‌شائبه مسئولان استانی است، افزود: دولت آمادگی حمایت از سرمایه‌گذاری و استقبال از سرمایه‌گذاران در منطقه را دارد و در این مسیر مهم و حیاتی که منجر به تولید و اشتغال خواهد شد، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.