خرم آباد- معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت: ۳۲ نفر از اعضا جوانان جمعیت هلال احمر لرستان به اردگاه مهر بندر انزلی اعزام می شوند.

جوانان هلال احمر لرستان به اردوی انزلی اعزام می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی هلال احمراستان لرستان، حمید جمشیدی اظهار داشت: اردوهای نشاط و امید ویژه اعضای جوانان هلال احمر لرستان برگزار می شود.

وی افزود: در این اردوی کشوری تعداد ۳۲نفر از اعضای فعال جوانان جمعیت هلال احمر لرستان به اردگاه مهر بندر انزلی اعزام می شوند.

جمشیدی هدف از برگزاری این اردو را همدلی، نشاط و امید عنوان کرد و ابراز داشت: در این اردو اعضاء ضمن تفریح،گردش و سرگرمی دوره های آموزشی ارتباط موثر- آموزش مسیر موفقیت- حفظ ایمنی در محیط های آبی و پاکسازی محیط زیست را فرا خواهند گرفت.

وی همچنین به طرح تابستانه شوق رویش اشاره کرد و گفت: این طرح که در همه شعب جمعیت هلال احمر لرستان برگزار می شود اعضای جوانان در برنامه های ویژه اوقات فراغت ویژه فصل تابستان حضور خواهند یافت که در آن کلاس امداد و کمک های اولیه، دوره های فنی و حرفه ای، برنامه های ورزشی، اردوهای تفریحی و کاروان های نیکو کاری به مناطق محروم طراحی و برنامه ریزی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.