خرم آباد- نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت:گرفتن عکس سلفی جمعی از نمایندگان مجلس با فدریکا موگرینی در شان ملت ایران نیست و این رفتار در تراز نماینده نظام جمهوری اسلامی ایران نمی‌گنجد.

سلفی گرفتن نمایندگان مجلس با موگرینی در شأن ملت ایران نبود

به گزارش قدس آنلاین،  سیدحمیدرضا کاظمی در واکنش به عکس سلفی گرفتن برخی نمایندگان با موگرینی اظهار داشت: به عنوان نماینده مردم گرفتن عکس سلفی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را حرکت پسندیده‌ای نمی‌دانم و این گونه رفتار موجب تضعیف جایگاه مجلس می‌شود. 

وی با ابراز تاسف از سلفی گرفتن برخی نمایندگان مجلس با این مقام خارجی افزود: طبق قانون نماینده مجلس به عنوان نماینده تمام ملت ایران است که این گونه حرکات ناپسند، صحیح نبوده و در شان ملت ایران نیست. 

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان گفت: نمایندگان مردم در مجلس باید به این گونه موضوعات بیشتر توجه و دقت کنند و با شناخت بهتر جایگاه مجلس و اقتدار نظام و شان مردم در آینده چنین رفتاری را مرتکب نشوند. 

کاظمی افزود: با توجه به دیدگاه دنیا نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران و تلاش دشمنان برای اهانت و تضعیف جایگاه نظام در این چند سال اخیر و با وجود تحریم‌ها و مسئله هسته‌ای در سطح بین المللی عزت و حق و حقوق مردم را با این گونه رفتارها زیر سوال ببریم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.