شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: افراد نیازمند به وام ضروری اعم از مبتلایان به بیماری خاص و مستمند برای خرید کالا و جهیزیه از طریق دفتر نماینده ولی فقیه و استانداری پس از شناسایی و بررسی به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند .

افراد نیازمند به وام ضروری پس از شناسایی و بررسی به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،قاسم سلیمانی پیش از ظهر چهارشنبه در شورای هماهنگی بانک‌های استان گفت: دستگاه‌های متولی تنها شش ماه برای جذب اعتبارات تخصیص یافته از محل صندوق توسعه ملی فرصت دارند.

سلیمانی افزود:هم اکنون ۲۰ هزار میلیارد تومان به منظور اشتغال‌زایی ۹۷۰ هزار نفر برای طرح‌های اشتغال فراگیر از محل صندوق توسعه ملی اختصاص داده شده است که سهم این استان از این میزان اعتبار ۸۴۲ میلیارد تومان است. 

استاندار، نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری را ۲/۲۰ درصدو نرخ مشارکت اقتصادی را ۴۰ درصداعلام کرد و گفت: مدیران و مسئولان باید در کاهش نرخ بیکاری تلاش کنند.

وی تاکید کرد: اگر در سال جاری تعهد دستگاه‌های استان و بخش اشتغال‌زایی اقتصاد مقاومتی درمورد ایجاد اشتغال محقق شود، میزان بیکاری کاهش چشمگیری خواهد یافت.

سلیمانی افزود: شناسایی رسته ظرفیت‌های پراشتغال متناسب با هر استان از شاخص‌ترین برنامه‌های طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار است.

استاندار در پایان خاطر نشان کرد: افراد نیازمند به وام ضروری اعم از مبتلایان به بیماری خاص و مستمند برای خرید کالا و جهیزیه از طریق دفتر نماینده ولی فقیه و استانداری پس از شناسایی و بررسی به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.