رئیس‌ جمهور آمریکا در بحبوحه تداوم تهدیدات خود علیه پیونگ یانگ در اظهاراتی از دستور خود برای نوسازی زرادخانه اتمی این کشور سخن گفت.

ترامپ: امیدوارم هرگز به استفاده از قدرت اتمی‌ مان مجبور نشویم

به گزارش قدس آنلاین، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در بحبوحه تداوم تهدیدات خود علیه پیونگ یانگ و در راستای سیاست تنش آفرینیِ این کشور در شبه جزیره کره امروز با انتشار پیام هائی توئیتری از دستور خود برای نوسازی زرادخانه اتمی آمریکا سخن گفت!

رئیس جمهور آمریکا در یکی از پیام های خود در این باره نوشت: اولین دستور من به عنوان رئیس جمهور، بازسازی و نوسازی زرادخانه اتمی‌ مان بود. اکنون این (زرادخانه) قویتر از هر زمان دیگری است.

وی در پیام دیگری ادامه داد: امیدوارم که ما هرگز مجبور به استفاده از این قدرت (اتمی) نباشیم؛ اما این را بدانید که هیچ زمانی نخواهد بود که ما قویترین کشور جهان نباشیم.

لازم به ذکر است، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که کشورش طی روزهای اخیر شدیدترین تحریم  ها را متوجه کره شمالی کرده است، در ادامه اظهارات خصمانه خود علیه کره شمالی شب گذشته مدعی شده بود اگر این کشور به تهدیدهای خود بر ضد آمریکا ادامه دهد «با آتش و خشمی مواجه می شود که تا کنون جهان به خود ندیده است».

رئیس جمهور آمریکا مدعی است رهبر کره شمالی فراتر از معمول گام برداشته و اقدامات اخیرش تهدید آمیز بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.