پلیس آمریکا از بازرسی منزل رئیس کمپین انتخاباتی ترامپ در راستای رسیدگی به پرونده دخالت احتمالی روسیه در انتخابات این کشور خبر داد.

بازرسی منزل رئیس کمپین انتخاباتی ترامپ

به گزارش قدس آنلاین، پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) امروز به یکی از منازل مسکونی مورد استفاده توسط «پل مانافورت»، مدیر کمپین تبلیغاتی رئیس جمهوری این کشور مراجعه کرده و آنجا را مورد تفحص و بازرسی قرار داد.

به گفته اف بی آی، این تفتیش منزل مانافورت در پی اتهامات وارد شده علیه دونالد ترامپ در خصوص همدستی با روسیه در جهت تاثیر گذاشتن بر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا صورت گرفته است.

به نوشته واشنگتن پست، پلیس فدرال آمریکا پیش از این نیز در تاریخ ۲۶ جولای سال جاری میلادی با حکم بازرسی به منزل مانافورت مراجعه کرده و اقدام به ضبط کلیه اسناد و مدارک یافت شده در منزل رئیس کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ نمود.

سخنگوی مانافورت در واکنش به بازجویی امروز اف بی آی از منزل وی اعلام کرد که وی نهایت همکاری را با مامورین اف بی آی داشته و برای اجرای قانون به آنها کمک کرده است.

گفته می شود این بازرسی درست یک روز پس از دیدار مانافورت با اعضای کمیسیون اطلاعات سنای آمریکا و تقدیم چندین سند در خصوص پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا به آنها صورت گرفته است.

منبع: اسپوتنیک

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.