شهر کرد- مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن از طریق رسانه و فضای مجازی جوانان ما را تحریک می کند و دستاوردهای نظام و انقلاب را کوچک میشمارند.

دشمن از طریق رسانه و فضای مجازی دستاوردهای نظام و انقلاب را کوچک می شمارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مهرداد عظیمی روز چهارشنبه در همایش بسیج رسانه اظهار داشت: صداسیما و رسانه‌های ملی به همراه جوانان انقلابی و غیور کشور با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی می‌توانند با اقدامات شیطانی دشمنان اسلام روبرو و آنها را شکست دهند و این مهم به جز یک حرکت منسجم همدل هماهنگ و محکم محقق نمی‌شود.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر در جهان بیش از ۲۵۰ شبکه با هزینه های زیاد و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبلیغات انجام و فعالیت می‌کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به جنگ نرم توسط دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: دشمن از طریق رسانه و فضای مجازی جوانان ما را تحریک می کند و دستاوردهای نظام و انقلاب را کوچک میشمارند ما باید در راستای به نمایش کشیدن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران کوتاهی نکنیم و در مناسبت های مختلف دستاوردهای انقلاب را برای نوجوان و جوانان کشور بازگو و به تصویر بکشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.