شهرکرد-فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: محبوبیت سپاه با کمک خبرنگاران و حضور و اطلاع رسانی آنها در فعالیت‌های مختلف سپاه از جمله حمله موشکی سپاه به سمت گروه‌های تکفیری، پر رنگ و برجسته شده است.

محبوبیت سپاه با کمک خبرنگاران پر رنگ و برجسته شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،سردار محمدعلی اکبری روز چهارشنبه در همایش تجلیل از خبرنگاران استان، اظهار داشت: خبرنگاران نقش برجسته و قابل تحسین سپاه،همچون عملیات پرتاپ موشکی سپاه به گروهک تکفیری به تصویر کشیدند و همچنین خبرنگاران در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ سازی زندگی به سبک ایرانی می‌توانند نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

وی در ادامه افزود: رسانه‌های انقلابی و خبرنگاران بسیجی باید برای دیگر رسانه‌ها و مطبوعات الگو باشند چراکه آنها مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس و جبهه های حق در شکست و رسوا کردن چهره های دشمن نقش مهمی دارند.

سردار اکبری خاطر نشان کرد: محبوبیت سپاه با کمک خبرنگاران و حضور و اطلاع رسانی آنها در فعالیت‌های مختلف سپاه از جمله حمله موشکی سپاه به سمت گروه‌های تکفیری، پر رنگ و برجسته شده است.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به ویژگی های ارزنده و قابل تحسین خبرنگاران عنوان کرد: از ویژگی های خبرنگاران میتوان به بصیرت، دشمن شناسی، حق طلبی ، حق بینی و حق گویی، عادل، شجاع، با انصاف، ارتباط قوی با مردم، سکوت نکردن در برابر ظلم، به تصویر کشیدن نابرابری ها و غیره می‌باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.