دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: پول تاثیری در لژیونر شدن بازیکنان ملی‌پوش ندارد.

 میلاد عبادی پور: ترسی از چین و لوزانو نداریم

به گزارش قدس آنلاین، میلاد عبادی‌پور درباره شرایط تیم ملی اظهار کرد: شرایط بسیار خوب است و کاملاً برای مسابقات آماده هستیم. امروز هم آخرین تمرین پرفشارمان را انجام دادیم.

عبادی پور درباره شناخت از حریفان تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان گفت: در روز اول ما استراحت می کنیم و قطعاً آنالیزی از بازی‌های روز نخست به دستمان می رسد که بتوانیم بازی های حریفان را آنالیز کنیم و از آنها شناخت داشته باشیم. در کل خود من به عنوان بازیکن تاکنون شناختی از تیم‌ها ندارم.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی ایران در مورد قرعه سخت ایران در دو روز نخست و رویارویی با تیم‌های چین و کره جنوبی بیان کرد: همه بازی‌ها سخت هستند و رفتی به قرعه ندارد . برای ما فرقی نمی‌کند مقابل کدام تیم بازی کنیم چون این رقابت‌ها برای حضور در قهرمانی جهان است. از سوی دیگر تیم‌ها هم با تمام توان برابر ایران به میدان می‌روند. با توجه به اینکه بازی ها به میزبانی ایران برگزار می شود فشار زیادی بر روی تیم است اما امیدواریم با سربلندی به قهرمانی جهان صعود کنیم.

عبادی پور درباره شرکت در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان به همراه تیم اسکرا بلهاتف  لهستان، با توجه به بند قراردادش با باشگاه والیبال بانک سرمایه گفت: من با هر باشگاهی که قرارداد داشته باشم برای همان تیم در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان بازی خواهم کرد و این امری طبیعی است.

به نقل از ایسنا، جوان خوش آتیه والیبال ایران درباره رویارویی دوباره با لوزانو سرمربی تیم ملی چین گفت: لوزانو مربی باتجربه‌ای است. او یک سال هم سرمربی تیم ملی ایران بود و قطعاً شناخت بهتری از بازیکنان ایرانی دارد اما این دلیلی نمی‌شود که ما از چین بهراسیم.


میلاد عبادی پور در پایان در مورد لژیونر شدن والیبالیست های ایرانی و حضور آنها در لیگ‌های معتبر اروپا گفت: کار و زندگی هرکسی به خودش ارتباط دارد شاید فردی دوست ندارد لژیونر شود. اکثر بازیکنان تیم ملی از باشگاه‌های معتبر دنیا پیشنهاد داشتند ولی هیچ فردی در زندگی شخص فردی دیگر قرار ندارد. هیچ کدام از بازیکنان ایرانی به خاطر پول به دنبال لژیونر شدن نیستند و اگر پول مهم بود برخی از بازیکنان پیشنهاد هایی به مراتب بالاتر از لیگ ایران داشتند. درباره انتقال به لیگ لهستان هم باید بگویم که یک بار فرصت به من روی آورد و من از آن استفاده کردم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.