زاهدان- معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از سرمایه‌گذاری آستان قدس رضوی در پایانه مرزی میرجاوه خبر داد.

آستان قدس رضوی در پایانه مرزی میرجاوه سرمایه‌گذاری می کند

به گزارش قدس آنلاین، آریا نارویی در این باره اظهار کرد: نشستی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان و نماینده شرکت عمران و توسعه آستان قدس رضوی در زاهدان برگزار شد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: در این نشست بحث و تبادل نظر پیرامون اجرای فعالیت‌های مشترک در راستای گردشگری سیستان و بلوچستان مطرح شد که سرمایه‌گذاری آستان قدس در راستای ایجاد تاسیسات اقامتی رفاهی در محور زاهدان و میرجاوه با هدف ارائه خدمات به زائرینی که از کشورهای همسایه مانند پاکستان وارد کشور ایران می‌شوند، صورت گیرد.

این مسئول ادامه داد: بدین منظور مقرر شد در راستای هم‌افزایی و هدفمند سازی فعالیت‌ها جلساتی با تشکیل کارگروه‌های مشترک در دستور کار قرار گیرد تا همه دستگاه‌های اجرایی برای اجرای هر چه سریع‌تر پروژه نقش موثری را ایفا نمایند.

گفتنی است؛ به زودی مجموعه اقامتی رفاهی در پایانه مرزی شهرستان میرجاوه با سرمایه‌گذاری آستان قدس  رضوی کلنگ‌زنی خواهد شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.