رامسر- وزیر بهداشت و درمان گفت: دولت و مجلس باید برای ساخت حداقل ۲۰ هزار تخت بیمارستانی ویژه آموزش کمک کنند که بتوان متخصص‌های مختلف را تربیت کرد.

دولت و مجلس برای ساخت ۲۰ هزار تخت بیمارستانی کمک کنند

به گزارش قدس آنلاین، حسن قاضی‌زاده‌هاشمی در حاشیه سفر به مازندران با اشاره به اینکه هدف ما ارتقای هرچه بیشتر خدمات درمانی است، اظهار کرد: با توجه حضور جمعیت شناور و توریست در شهرستان رامسر از دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای ساخت اورژانس در این شهرستان و همچنین مرکز پلی‌کلینیک قدردانی می‌کنیم که سبب گشایش‌هایی شد.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که در آینده شرایط رامسر و منطقه به دلیل طبیعت زیبایی که خداوند در اختیار ایرانیان قرار داده بهتر شده و نیازهای دیگر شهرستان برطرف شود.

وزیر بهداشت و درمان دلیل کمبود متخصص در این شهرستان و همه جای کشور را نبود فضا و امکانات لازم برای تربیت متخصصین جدید عنوان کرد و افزود: در دولت یازدهم ۳۰ درصد ظرفیت اضافه شده است که اگر بیشتر از این فشار وارد شود کیفیت بسیار کاهش خواهد یافت و آسیب آن بیشتر از چیزی است که امروز از کمبود آن رنج می‌بریم.

قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به جمعیت ۸۰ میلیونی کشور و اینکه در بعضی رشته‌ها فارغ‌التحصیلان حدود ۷۰ تا ۸۰ نفر در سال هستند، گفت: دولت و مجلس باید برای ساخت حداقل ۲۰ هزار تخت بیمارستانی ویژه آموزش کمک کنند که بتوان متخصص‌های مختلف را تربیت کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.