شهرکرد- ظهر پنجشنبه مدیر کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری به اتفاق مدیریت روابط عمومی از دفتر سرپرستی روزنامه قدس و پایگاه خبری قدس آنلاین بازدید کردند.

خبرنگاران خط مقدم جنگ نرم/ با اجرای طرح ارجاع، هزینه های درمانی تا ۹۵ درصد کاهش می یابد

به گزارش قدس آنلاین، در این دیدار صفر فرامرزی بابادی مدیر کل بیمه سلامت استان با تجلیل از مقام خبرنگاران، اصحاب رسانه خط مقدم جنگ نرم برشمرد و خاطر نشان ساخت: امروز خبرنگاران در خط مقدم جبهه مبارزه با بنگاه های خبر پراکنی نظام سلطه و کشورهای غربی هستند.

وی افزود: روز خبرنگار بهانه خوبی است تا بتوان از زحمات و مجاهدت های اصحاب رسانه و مطبوعات تجلیل کرد.

فرامرزی بابادی در ادامه با اشاره به طرح ارجاع، این طرح را طرحی بسیار بزرگ و با برکت برشمرد که مردم می توانند با کمترین هزینه، بهترین و با کیفیت ترین خدمات بهداشتی و درمانی را دریافت نمایند.

وی در ادامه با بیان اینکه، این طرح تا شش ماه آینده بصورت اجباری در تمامی کشور باید عملیاتی و به مرحله اجرا در آید.

فرامرزی بابادی خاطر نشان ساخت با اجرای طرح ارجاع، هزینه درمان خانواده های ایرانی بین ۹۰ تا ۹۵ درصد کاهش می یابد.

مدیر کل بیمه سلامت استان،به روز ۲۲ مرداد گرامیداشت و سالگرد تاسیس بیمه سلامت اشاره کرد و یادآور شد، بنا داریم در این روز اقدامات مفید و موثر این سازمان را بصورت گسترده رسانه ای کنیم تا مردم بدانند دولت در بخش بهداشت و درمان چه خدمات شایان و بزرگی را به ملت شریف ایران ارائه نموده است.

در پایان این دیدار سعید بیاتی سرپرستی خبرگزاری قدس آنلاین با تقدیر و تشکر از زحمات مدیران و پرسنل زحمتکش بیمه سلامت این نهاد را دستگاهی مهم و موثر در تامین و امنیت جسمی و روحی مردم برشمرد و تاکید کرد: بیمه سلامت باید در تمام زوایای زندگی مردم نمودی مهم و تاثیرگذار داشته باشد.

وی با اشاره به طرح ارجاع گفت: این طرح اگر بصورت کامل عملیاتی شود دیگر مردم دغدغه بهداشت و درمان را نخواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.