«برنی سندرز» با انتقاد از تهدید کردن کره شمالی توسط ترامپ گفت: سخنان ترامپ گزافه گویی است آن هم زمانی که واشنگتن با جنگ احتمالی هسته ای روبروست که ممکن است جان میلیون ها انسان را بگیرد.

«برنی سندرز»: سخنان ترامپ درباره کره شمالی گزافه گویی است

به گزارش قدس آنلاین، «برنی سندرز» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری هشتم نوامبر سال ۲۰۱۶ میلادی آمریکا در سخنانی تهدیدات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور علیه کره شمالی را به باد انتقاد گرفت.

سناتور «برنی سندرز» در این باره اعلام کرد: سخنان ترامپ گزافه گویی است آن هم زمانی که واشنگتن با جنگ احتمالی هسته ای روبروست که ممکن است جان میلیون ها انسان را بگیرد.

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته آمریکا ادامه داد: به افراد جدی در وزارت خارجه نیاز داریم تا بتوانند به درستی مسأله توسعه تسلیحات هسته ای و توان موشکی کره شمالی را مدیریت کنند.

لازم به ذکر است، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که کشورش طی روزهای اخیر شدیدترین تحریم  ها را متوجه کره شمالی کرده است، در ادامه اظهارات خصمانه خود علیه کره شمالی ۱۸ مرداد مدعی شده بود اگر این کشور به تهدیدهای خود بر ضد آمریکا ادامه دهد «با آتش و خشمی مواجه می شود که تا کنون جهان به خود ندیده است».

رئیس جمهور آمریکا مدعی است رهبر کره شمالی فراتر از معمول گام برداشته و اقدامات اخیرش تهدید آمیز بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.