۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳
کد خبر: 554490

خبرنگاران رسانه ها در پایان بازی پرسپولیس - نفت گزارش دادند مهاجم نیجریه ای پرسپولیس از وضعیت خود در پرسپولیس ناراضی و به پاس ندادن های هم تیمی اش معترض است.

علت ناراحتی گادوین منشا چه بود؟

به گزارش قدس آنلاین، گادوین منشا که در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفته و اتفاقا موفق به گلزنی هم شده بود، امروز مقابل نفت تهران به عنوان بازیکن ذخیره به جای علی علیپور وارد میدان شد و نتوانست فرصتی برای خودنمایی پیدا کند.

بعد از پایان بازی و برد پرسپولیس در حالیکه همه سرخپوشان مشغول شادی بودند،او در شادی تیمی شرکت نکرد و اعلام شد که او به پانادیچ دستیار برانکو گفته که به او پاس نمی دهند . در عین حال پندار خمارلو مدیر رسانه ای پرسپولیس هم در مورد ناراحتی منشا به فارس گفته است: منشا از اینکه نامش برای دومین هفته متوالی برای انجام تست دوپینگ درآمده بود ناراحت و عصبانی بود و ما هم به او توضیح دادیم که طبق قرعه نام بازیکنان ما را حریف انتخاب می‌کند و نام بازیکنان حریف را هم ما بر می‌داریم و من به همراه ایگور پانادیچ سعی می‌کردیم او را آرام کنیم و متقاعد شود که هیچ مسئله دیگری در میان نیست.

این بازیکن که فصل پیش در پیکان روزهای خوبی داشت  در پرسپولیس باید با بهترین گلزن لیگ رقابت کند و  این کار ساده ای نیست . در این باره باید منتظر حرفهای خود او هم بود .

گفتنی است در پایان بازی نفت - پرسپولیس  شایان مصلح و گادوین منشأ از پرسپولیس و احمد  آل‌نعمه و علیرضا عزت‌کرامت از تیم نفت تهران تست دوپینگ دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.