یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به بارسلونا هشدار داد که با توجه به انتقال نیمار به پاری سن ژرمن با ۲۲۲ میلیون یورو، حالا لیونل مسی نیز که بند فسخی ۳۰۰ میلیونی دارد، شانس جدایی دارد و این برای بارسا خطر محسوب می‌شود.

 هشدار کلوپ به بارسا در مورد بند فسخ مسی

به گزارش قدس آنلاین، پاری سن ژرمن با پرداخت ۲۲۲ میلیون یورو، بند فسخ قرارداد نیمار را فعال کرد و او را در نهایت به خدمت گرفت. لیونل مسی نیز بند فسخی ۳۰۰ میلیونی دارد و کلوپ به بارسا در این مورد هشدار داد.

او گفت:" خیلی ساده است، تا به حال چنین انتقالهایی به نظر غیرممکن می آمد. سپس به لیست بند فسخ های بارسلونا نگاه کنید و لیونل مسی که ۳۰۰ میلیون است. در طول یک ماه به نظر پرداخت چنین پولی ممکن شد. این رقم در گذشته از حد پرداخت خارج بود. بارسلونا به صورت شانسی این ارقام را مشخص می‌کند. یعنی می‌گویند که چه کسی ۳۰۰ میلیون می‌پردازد و حالا اوضاع عوض شده است."

کلوپ معتقد است که فوتبال بیشتر ورزش است تا جذب ستاره. او در این باره گفت:" من عاشق فوتبالم، زیرا همه، هم دیگر را قوی تر می‌کنند. شما می‌توانید یک تیم را راه بیندازید، یک ستاره در یک تیم و یک ستاره در تیم دیگر می‌توانند یک بازیکنی که در وسط ایستاده را هم ستاره کنند. ورزش این گونه است. این داستان‌های قهرمانانه که یکی بهتر از همه است و از اینگونه صحبت ها را قبول ندارم. فکر نمی‌کنم نیمار هم اینطور فکر کند."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.