دو بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال که حالا در دو تیم دیگر بازی می کنند پنجشنبه شب درگیری تاسف باری را رقم زدند.

گزارش ویژه قدس آنلاین/ پشت پرده درگیری فیزیکی دو فوتبالیست مشهور در هتل

به گزارش قدس آنلاین، حضور همزمان چهار تیم در هتل المپیک تهران برای دیدارهای هفته سوم رقابت های لیگ برتر دردسرهای خاصی را برای برخی تیم ها ایجاد کرده است. شرایط این هتل به گونه ای است که همه تیم های ورزشی در زمان صرف ناهار یا شام کنار یکدیگر هستند و یا در یک سالن غذا می خورند.

این اتفاق ظهر پنجشنبه طبق روال گذشته رخ داد و بازیکنان تراکتورسازی و پیکان برای صرف ناهار به رستوران هتل رفتند اما هنوز دقایقی از نشستن بازیکنان روی میز نگذشته بود که زد و خورد دو بازیکن مشهور اوضاع را بهم ریخت و شرایط را بحرانی کرد.

امیرحسین صادقی و فرزاد حاتمی که قبلا سابقه بازی در تیم استقلال را داشتند به درگیری فیزیکی پرداختند و کار به استفاده از صلاح سرد هم کشیده شد که با پادرمیانی برخی مسئولان و بازیکنان درگیری نیمه تمام ماند!

یکی از شاهدان حاضر در محل به خبرنگار قدس آنلاین گفت که امیرحسین صادقی به سمت میز بازیکنان تراکتورسازی رفته و چون از قبل با فرزاد حاتمی کری داشته است با یکدیگر درگیر می شوند. ظاهرا قبل از اینکه حاتمی به خودش بیاید صادقی او را مورد نوازش قرار می دهد و سهم بیشتری در کتک زدن داشته است.

بلافاصله پس از این درگیری کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال وارد ماجرا شد و خیلی زود اعلام کرد که این دو بازیکن تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم های خود محروم هستند. زمانی که این خبر به اردوی دو تیم رسید تلاش ها برای آشتی دادن این بازیکنان شروع شد.

در نهایت مسئولان و سرپرست دو تیم چاره را در این دیدند که دو بازیکن را مقابل دوربین قرار دهند و دست در دست هم عکس یادگاری بگیرند و خبر از آشتی آنها بدهند تا از محرومیت فرار کنند. 

به گفته مسئولان دو باشگاه حکمی رسمی از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت صادقی و حاتمی به این دو تیم نرسیده است و آنها می توانند تیم هایشان را همراهی کنند. هر چند که به نظر می رسد کمیته اخلاق از کنار این موضوع به سادگی عبور نخواهد کرد و قطعا محرومیت هایی را برای این دو بازیکن در نظر خواهد گرفت. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.