شهرکرد- امام جمعه شهرکرد گفت: مردم رسالت خطیر و همت خود را را در انتخابات ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت به اثبات رساندند، امروز وظیفه رئیس جمهور و دولتمردان است که این حضور و همت والا را به بهترین وجه اجابت نمایند.

عمل مردم به تکلیف خود در انتخابات/ امروز نوبت دولتمردان است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، محمد علی نکونام در خطبه های نماز جمعه که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، گفت: امروز رئیس جمهور و دولتمردانی که  توفیق حضور در دولت دوازدهم را دارند وظیفه سنگین و تکلیف بزرگی به دوش می کشند، چرا که این ملت نجیب و فداکار با همه مشکلات و سختی ها دوباره به رئیس جمهور منتخب اعتماد نموده و برای بار دوم او را به کرسی ریاست جمهوری نشانده و توفیق خدمتگزاری مجدد چهار ساله در پاستور را به او واگذار کردند.

محمد علی نکونام خطاب به رئیس جمهور و وزرای پیشنهادی گفت: متاسفانه مشکلات و معضلات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در جامعه اسلامی کم نیست و این عزیزان باید تمام استعداد و تلاش خود را در جهت مرتفع نمودن این موضوعات به کار گرفته و لحظه ای غفلت قابل قبول ملت و رهبر بزرگوار انقلاب نخواهد بود.

وی تصریح کرد: امروز همگان شاهد هستیم این ملت با چه شور و اشتیاقی به رئیس جمهور دوازدهم رای اعتماد داده و امیدواریم ریاست محترم جمهوری با درک شرایط بتواند امید و اعتماد را به این ملت بزرگ و همیشه در صحنه برگرداند.

نکونام در خاتمه از همه مسئولان خواست تمام همت خود را در جهت پیشرفت و توسعه کشور و همکاری با دولت دوازدهم برای خدمت و رفع بیکاری و ایجاد اشتغال و توسعه پایدار بکار بندند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.