بجنورد- امام‌جمعه موقت بجنورد با تأکید بر اینکه مسئولان دولت دوازدهم، توصیه‌های رهبری را سرلوحه عمل خود قرار دهند، گفت: باید رسیدگی به اقتصاد و معیشت مردم اولویت اول دولتمردان باشد.

رسیدگی به اقتصاد و معیشت مردم اولویت اول دولتمردان باشد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام رحیم مهدوی پور در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته که در محل مصلای امام خمینی(ره) مرکز خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: رهبری انتظاراتی از دولت دوازدهم دارد که رسیدگی به اقتصاد و معیشت مردم ازجمله مهم‌ترین آنان است.

حجت‌الاسلام مهدوی پور افزود: تعامل با دنیا با حفظ عزت و کرامت ملت، ایستادگی در مقابل سلطه‌طلبان، امانت‌داری در مسئولیت، اولویت‌بندی در برنامه‌ریزی، حرکت بر اساس برنامه ششم توسعه و حفظ اتحاد در ایران اسلامی ازجمله توصیه‌های رهبری به دولتمردان است.

وی وحدت را مهم‌ترین سرمایه امت اسلام دانست و عنوان کرد: ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مردم، میدان دادن به جوانان انقلابی و غافل نشدن از دشمنی دشمنان باید همواره مدنظر دولتمردان باشد.

وی با اشاره به حضور ۱۰۵ هیئت عالی‌رتبه از کشورهای مختلف در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور، گفت: این حضور نشان از اعتبار نظام جمهوری اسلامی ایران و استحکام آن در عرصه بین‌المللی دارد.

امام‌جمعه موقت بجنورد اظهار کرد: امروز دشمن تلاش می‌کند تا از زیر بار برجام شانه خالی کند اما ملت قوی و مقتدر ایران اسلامی نخواهد گذاشت که استکبار جهانی در این عرصه تعهدات خود را زیر پا بگذارد.

پیروزی‌های حزب‌الله برگرفته از مکتب امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام مهدوی پور با اشاره به سالروز مقاومت و پیروزی حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه گفت: حزب‌الله لبنان با درسی که از امام(ره) و ملت بزرگ ایران اسلامی گرفت، توانست در مقابل استکبار ایستادگی کند.

وی حزب‌الله لبنان را گروهی باصلابت و همراه با اندیشه‌های فولادین توصیف کرد که در مقابل ارتشی که تادندان‌مسلح بود و مدرن‌ترین و قوی‌ترین ارتش‌های دنیا محسوب می‌شد، مقاومت کرد و درنهایت به پیروزی رسید.

وی افزود: هر جامعه‌ای و هر جمعی اگر شعار توحید را بر زبان جاری کند و بر این شعار پای فشاری داشته باشد، وعده الهی برای آنان بهشت بدون خوف و حزن است.

رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد تصریح کرد: استکبار جهانی در جنگ با لبنان تلاش می‌کرد تا خاورمیانه جدیدی مطابق با میل خود در منطقه متولد کند اما به هدف خود دست پیدا نکرد.

حجت‌الاسلام مهدوی پور عنوان کرد: ملت‌های مسلمان و دنیا باید از این جنگ ۳۳ روزه درس بگیرد و بداند تنها راه نجات و پیروزی مقاومت است.

وی به ۲۶ مرداد و سالروز بازگشت نخستین گروه آزادگان به ایران اسلامی نیز اشاره‌ای داشت و گفت: ملتی که مقاومت و بصیرت دارد اسیر شدنی نیست.

وی بابیان اینکه استکبار جهانی با کشیدن دیوار تحریم به روی ملت ایران اسلامی می‌خواهد این ملت را در اسارت خواسته‌های خود دربیاورد، اظهار کرد: اما این تدبیر استکبار جهانی غلط است چراکه ما ملتی شهادت‌طلب و ولایت مدار هستیم.

ضرورت احیای صنایع کوچک در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

امام‌جمعه موقت بجنورد با اشاره به ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک، اظهار کرد: صنایع کوچک را یکی از منابع سرشار و بابرکتی دانست که باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور احیا و گسترده شوند.

حجت‌الاسلام مهدوی پور تأکید کرد: یکی از برنامه‌های اساسی دولت باید توجه به صنایع کوچک و احیای آن باشد تا بتوان از این طریق اشتغال پایدار و تحرک در جامعه ایجاد کرد.

وی همچنین از اقدامات شایسته نیروی انتظامی در راستای برخورد با بی‌حجابی درون خودروهای سطح شهر تشکر کرد و گفت: برخی درون خودرو حجابی شبیه به داخل منزل دارند که باید بدانند فضای داخل خودرو محیطی عمومی است.

وی تأکید کرد: نباید چنین تلقی شود که فضای داخل خودرو فضای خصوصی خانواده‌ها است و باید در جهت تبیین این مسئله مردم را آگاه کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.