خرمشهر- امام جمعه خرمشهر با تاکید بر اینکه عکس گرفتن برخی از نمایندگان مجلس با یک زن معلوم‌الحال اسباب ذلت و خواری را ایجاد کرد، گفت: استان خوزستان در انتخاب وزرا توسط مجلس شورای اسلامی فراموش نشود.

استان خوزستان در انتخاب وزرا توسط مجلس شورای اسلامی فراموش نشود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید نبی موسوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با اشاره به روز زیارتی امام رضا(ع)، اظهار کرد: روز چهارشنبه هفته جاری بنا بر نقلی روز شهادت امام رضا(ع) و روز زیارتی ایشان است. 
 
وی افزود: همچنین روز جمعه، روز دحوالارض است که از روزهای ویژه به حساب می‌آید و روزه گرفتن در آن بسیار مستحب است که نباید از آن غفلت کرد. 
 
امام جمعه خرمشهر همچنین بر نمازهای یکشنبه ماه ذی‌القعده تاکید و مومنان را برای ادای این نماز با فضیلت به مفاتیح الجنان رجوع داد. 
 
موسوی عنوان کرد: ما خوزستانی‌ها در ساخت عتبات عالیات سهمی داریم و مردم ما نسبت به کمک به ستاد عتبات عالیات اهتمام به خرج دهند. 
 
وی متذکر شد: مجلس شورای اسلامی در انتخاب وزرا تمام اهتمام خود را مورد توجه قرار دهد و کسانی انتخاب و رای اعتماد بگیرند که به دنبال حل تمام مشکلات مردم باشند. 
 
امام جمعه خرمشهر افزود: در انتخاب وزرا زبان و اینگونه موارد در نظر گرفته نشود و همچنین استان خوزستان نیز در میان انتخاب وزرا محروم نشود. 
 
موسوی تصریح کرد: در انتخاب وزیر برای وزرات نیرو به شخصی رای دهند که در سابقه وی احداث سد گتوند نباشد، چرا که این سد برای خوزستان تبدیل به مصیبت شده است. 
 
وی بیان کرد: عکس گرفتن برخی از نمایندگان مجلس در کنار یک زن معلوم‌الحال که عمدتا از شهر تهران بودند، اسباب ذلت و خواری بود. 
 
امام جمعه خرمشهر گفت: این نماینده‌ها که باید نماینده امت اسلامی باشند، اختیار آبرو و حیثیت خود را ندارند، قرار بود که امثال شهید مدرس‌ها به مجلس بروند، نه اینکه انسان‌های خوار و ذلیل در مجلس حضور داشته باشند. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.