رشت- شفیعی‌زاده با اشاره به توجه دولت به نیروهای مؤمن و انقلابی تأکید کرد و یادآور شد: فعالیت‌های جهادی راهکار برون‌رفت از مشکلات کشور است.

فعالیت‌های جهادی راهکار برون‌رفت از مشکلات کشور است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، امام جمعه موقت رشت در خطبه این هفته نماز جمعه با اشاره به مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهوری اظهار کرد: فضای سیاسی و دوره مدیریتی کشور با آغاز فعالیت دولت دوازدهم وارد مرحله جدیدی شده است، بیش از نیمی از مدیریت کلان دچار تغییر و تحول شده و این امر به مدیریت‌های میانی و خرد سرایت کرده است.
امام جمعه موقت رشت، با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری به دولتمردان در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری، متذکر شد: سفارش‌های کلیدی مقام معظم رهبری منشور راه دولت است و اگر دولتمردان به توصیه‌های دهگانه عمل کنند در پایان مدت چهار سال مشکلات کشور برطرف می‌شود ضمن اینکه دولتمردان باید این مسؤولیت را امانت بدانند و امانت‌داری کنند.
شفیعی‌زاده بر توجه دولت به نیروهای مؤمن و انقلابی تأکید کرد و یادآور شد: فعالیت‌های جهادی راهکار برون‌رفت از مشکلات کشور است.
وی، پرداختن به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و همچنین تعامل گسترده با دنیا و ظهور با صلابت و قدرتمند در مقابل نظام سلطه را از دیگر رهنمودهای مقام معظم رهبری به دولتمردان عنوان کرد.
شفیعی‌زاده با بیان اینکه مراسم تحلیف بسیار خوب برگزار شده است، خاطرنشان کرد: حضور رؤسا، وزرا و مسؤولان کشورهای مختلف دنیا در مراسم تحلیف نشان داد منزوی نیستیم و دنیا با ما درگیری ندارد.
امام جمعه موقت رشت به حاشیه‌های مراسم تحلیف رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: حاشیه‌های مراسم تحلیف در شأن نمایندگان مردم در مجلس نبود.
شفیعی‌زاده با تأکید براینکه عزت مردم، جوانان ایرانی و انقلاب اسلامی نباید خدشه‌دار شود، اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسؤولیت سنگینی در رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دارند و باید صلاح مردم و جامعه را در نظر داشته باشند.
وی همچنین حضور آمریکا را در منطقه برای کمک و نجات داعش عنوان کرد و افزود: سپاه سبب عزت و شرف ملت ایران است و مردم از حمله موشکی به داعش دفاع کرده و به آن افتخار می‌کنند.
امام جمعه موقت رشت در پایان تصریح کرد: وجود مقام معظم رهبری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو عامل مهم در جلوگیری از حضور آمریکا و عملی نشدن نقشه‌های آن در منطقه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.