زنجان– نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: رئیس جمهوری به شعارهای انتخاباتی و محورهای اساسی مطرح شده از سوی رهبری در مراسم تنفیذ توجه ویژه ای داشته باشد.

رئیس جمهوری به شعارهای انتخاباتی و اولویت های رهبری توجه کند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان افزود: توصیه های رهبری به عنوان اصول کلی برای همه کارکنان نظام و قوای سه گانه مایه افتخار و مباهات است.

وی اظهار کرد: مراسم تحلیف رئیس جمهوری پیام خاصی داشت به ویژه آنکه آمریکا درصدد منزوی کردن ایران است که این رویداد مهم و با حضور نمایندگان ۱۰۵ کشور و روسای جمهوری بی سابقه بوده و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام خاتمی افزود: بر این اساس انتظار و توقع داریم رئیس جمهوری منتخب مردم با توجه به شعارهای انتخاباتی و محورهای اساسی که رهبری در سه اولویت مهم معیشت و اقتصاد ، تعامل گسترده با دنیا، ارتباطات وسیع با ملتها و دولتها و ایستادگی با صلابت در برابر زیاده خواهی دشمنان که مطالبه ایشان بود را مورد توجه قرار دهند.

وی بیان کرد: مسئولیت یک امانت بوده و در این میان هرکسی توفیق خدمتگزاری به مردم را دارد، باید امانتدار بوده و به وظیفه خود باید عمل کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: رئیس جمهوری منتخب اولویت بعدی را ریشه کنی فقر و فساد که در برنامه ششم توسعه نیز به آن توجه شده مد نظر قرار دهد.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به ۲۲ مرداد روز تشکل و مشارکت های اجتماعی گفت: پایه های انقلاب اسلامی بر ۲ شاخص اعتقادی و اجتماعی قرار دارد که دین و حضور مردم و به عبارتی جمهوریت و اسلامیت است.

وی بیان کرد: مردم سالاری دینی نقش تعیین کننده ای در انقلاب اسلامی، تعیین سرنوشت جامعه، جهاد، فرهنگ و دفاع مقدس داشته و آن چیزی که اهمیت دارد این است که مردم در جامعه احساس مسئولیت داشته باشند و این مهم به توسعه و آبادانی کشور منجر می شود.

امام جمعه زنجان،به ۲۳ مرداد سال ۸۵ به پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در این جنگ جوانان با مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم صهونیستی پیروز شدند.

وی ادامه داد: ۲۵ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک نامگذاری شده و در این میان صنایع کوچک با سرمایه گذاری و نیروی انسانی کم، زودتر به ثمر می نشیند و رهبری نیز بارها به ایجاد این نوع صنایع و در حد متوسط نیز برای کاهش بیکاری در جامعه تاکیدات ویژه ای طی چند سال گذشته داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: کلید هر دری و راه خروج از هر گرفتاری و ناملایمات در سایه تقوای الهی است و هر کسی از خدا بترسد و راه درست را انتخاب کند، عمل صالح انجام دهد و ازنافرمانی ها اجتناب کند به این مهم دست می یابد.

وی همچنین از نیروی انتظامی به خاطر برخورد با هنجار شکنان تقدیر کرد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.