سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه شرمنده فوتبال نیستند گفت: باید دو گل به استقلال می زدیم ولی در ضربات آخر بی دقت هستیم.

گل محمدی دلایل شکست تراکتورسازی برابر استقلال را اعلام کرد

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گل محمدی با حضور در نشست خبری پس از بازی تراکتورسازی تبریز مقابل استقلال تهران درباره این بازی به خبرنگاران گفت: بازی را بخصوص در نیمه دوم خوب شروع کردیم. باید در همان ۵ دقیقه ابتدایی دو گل می زدیم. موقعیت های خیلی خوبی به دست آوردیم. اما دقایقی را به حریف دادیم و همان لحظات هم گل خوردیم. در نیمه دوم بازی متعادل بود. 

وی تصریح کرد: باز هم نشان دادیم در زدن ضربات آخر بی دقتیم. ما بازی را بردیم و فقط نتیجه را واگذار کردیم! جا دارد از هوادارانمان که در چنین شرایطی باز هم ما را حمایت کردند تشکر کنم. شرمنده فوتبال نیستیم و فقط شرمنده هواداران هستیم.

گل محمدی درباره سه باخت متوالی تیمش تصریح کرد: روی بد فوتبال را دیدیم. مستحق باخت نبودیم و می توانستیم ببریم. چیزی که برایمان اهمیت دارد امیدواری ما به آینده است. باید تمام تلاشمان را کنیم تا بتوانیم بازی های بهتری را ارایه دهیم.

وی درباره کیفیت بازیکنان تیمش گفت: از آنها ممنونم. باید از آنها تشکر کنم که این چنین می جنگند.

سرمربی سرخپوشان تبریزی از پاسخگویی درباره اتفاقات پنجشنبه شب فرزاد حاتمی با امیرحسین صادقی بازیکن پیکان در هتل خودداری کرد.

وی در ادامه راجع به عملکرد فرزین گروسیان دروازه بان تیمش تصریح کرد: او اولین بار است درون دروازه ایستاد. فرزین تمرینات خیلی خوبی را پشت سر می گذارد. فرزین فقط کم تجربه است و من به او اعتقاد دارم و مطمئنم نفر اول دروازه بانی تیم ماست. شرایط تیممان خاص است و مجبوریم از او استفاده کنیم. البته توپ خاصی سمت دروازه ما نیامد .تنها فقط یک شوت آمد که اگر فرزین جایگیری بهتری داشت می توانست موفق شود.

سرمربی تراکتورسازی با توجه به اصرار خبرنگاران درباره عدم گلزنی تیمش تصریح کرد: در زدن ضربات آخر همواره تمرین می کنیم. شاید اگر در بازی ها توپ هایمان گل نمی شود به خاطر استرس بالای بچه ها به خاطر شرایط تیم است. فقط می توانم بگویم شرمنده هواداران هستیم. البته آنهایی باید شرمنده باشند که تراکتور را به این روز انداختند. شرایط خیلی سختی داریم.

وی درباره اتفاق دیروز حاتمی و تاثیر آن اتفاق روی عملکرد حاتمی بعد از اصرار خبرنگاران تصریح کرد: فکر نمی کنم عملکرد امروز فرزاد مربوط به دیروز و اتفاقات حاشیه ای باشد.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا دشمنان تراکتور هنوز در این تیم هستند گفت: خوشبختانه رفته اند و در تیم نیستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.