۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 554608

کمیته انضباطی تیم‌های استقلال و تراکتورسازی را به دلیل رفتار تماشاگرانشان جریمه کرد.

استقلال و تراکتورسازی جریمه شدند

به گزارش قدس آنلاین، دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران از سری رقابت‌های لیگ برتر در هفته دوم روز ۱۲ مرداد ماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا به داخل زمین و فحاشی به بازیکن تیم مقابل صورت گرفت. این تیم طبق ماده ۷۹ به پرداخت  ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین کمیته انضباطی به باشگاه تراکتورسازی تبریز اعلام کرد که مسئولان تیم تمهیدات لازم را جهت آموزش هواداران و پرهیز آنان از تخلفات مشابه در مسابقات آتی در نظر بگیرند تا مشمول مجازات‌های مقرر در آیین نامه انضباطی نشوند.

جریمه نقدی برای استقلال تهران

مسابقه تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان در هفته دوم بازی‌های لیگ برتر روز ۱۳ مرداد برگزار شد و از سوی برخی هواداران تیم استقلال اهانت به فدراسیون فوتبال صورت گرفت. این تیم طبق ماده ۷۹ باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جریمه برای سرمربی تیم صنعت نفت آبادان

به دلیل تخلفات کادر فنی تیم صنعت نفت آبادان در دیدار برابر سایپا که روز ۱۲ مرداد برگزار شد، این تیم طبق بند دو ماده ۶۹ آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی محکوم شد.

همچنین فراز کمالوند، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان به دلیل اعتراض به عملکرد داور در کنفرانس خبری، به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. کمیته انضباطی به سرمربی تیم صنعت نفت آبادان اعلام می‌کند که از انجام مصاحبه نسبت به تصمیم داوران و مقامات رسمی خودداری کند که طبق مقررات، این گونه اقدامات تخلف محسوب می‌شود و ممنوع است. شایسته است در موارد ضروری و اعتراض بر عملکرد داوران، قبل از طرح موضوع در رسانه ها مراتب را با ذکر مستندات کتبا به کمیته داوران جهت بررسی اعلام کند.

کلیه آرای فوق قطعی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.