اصفهان-فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد ازدستگیری اعضای یک باند حرفه ای سرقت منازل و کشف بیش از ۱۵ میلیارد ریال طلاجات به سرقت رفته از منازل مردم در مخفیگاه این سارقان خبر داد.

سارقان طلاجات ۱۵ میلیاردی منازل مردم شناسایی شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ محمد رضا خدادوست با اعلام این خبر، اظهار داشت : در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر وقوع سرقت منزل وی ماموران پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود : در این راستا با فعال سازی اکیپ های گشت زنی محسوس و نامحسوس و پوشش کامل مناطق آلوده و اقدامات ویژه علمی و تخصصی و با انجام تحقیقات وسیع صورت گرفته مشخص شد سارقان با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و شناسایی افراد سرشناس  اقدام به سرقت از منازل و گاو صندوق های داخل منازل این افراد می کردند.

این مقام مسئول عنوان داشت : تحقیقات ماموران برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه با انجام یک سری اقدامات پیچیده علمی و تخصصی مخفیگاه سارقان شناسایی که بلافاصله باهماهنگی مقام قضائی در یک اقدام عملیاتی و به موقع تعداد چهار نفر از سارقان حرفه ای و دو نفر مالخر دستگیر و یک دستگاه خودروی پژو متعلق به سارقان نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از خودرو ابزار آلات جرم از قبیل دیلم که برای تخریب قفل استفاده می شده کشف و در بازرسی انجام شده از مخفیگاه و منازل متهمان اموال مسروقه زیادی از قبیل طلاجات، دلار، لوازم برقی و... و. کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارزش اموال به سرقت رفته از منازل مالباختگان را بیش از ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با اعتراف صریح متهمان و شناسایی تمامی مالباختگان و تنظیم شکایت، سارقان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.