خرم آباد-مدیر ارشاد اسلامی لرستان با بیان اهمیت حوزه خبرنگاری گفت: اهمیت خبرنگار بر هیچ کس پوشیده نیست، بر اساس نظر برخی از صاحب نظران تهاجمات اقتصادی و فرهنگی برای ما تهدید نیست ولی آنچه برای ما تهدید است تهاجم خبری دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 تهاجمات خبری دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی تهدید بزرگی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمیدرضا حنان ظهر پنجشنبه ۱۹ مرداد در جلسه تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: امنیت شغلی و فکری خبرنگار باید فراهم شود و باید شان و جایگاه خبرنگار حفظ شود و خبرنگار حکم یک جراح را دارد و تمام امکانات لازم باید به بهترین نحو برایش فراهم شود. 

وی مرجعیت خبرنگاران را اینگونه بیان کرد، گفت: کسانی به عنوان خبرنگار رسمیت دارند که در خانه مطبوعات عضویت داشته باشند یا اینکه در نشریات بیمه شده باشند، یا دارای کارت روزنامه نگاری ویا برگزیدگان روزنامه های سراسری و نشریات علمی که حائض رتبه بندی هستند باشند.

حنان در خصوص علمیت خبرنگاران، از خانه مطبوعات تقاضا کرد، گفت: خبرنگاری یک فن تخصصی است و آنچه که باعث کامل شدن این فن می شود، سواد رسانه ای است، از خانه مطبوعات تقاضامندیم که برای ارتقا سواد رسانه ای کارگاه آموزشی تشکیل دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.