سرمربی آرسنال از کسب پیروزی برابر لسترسیتی در دقایق پایانی مسابقه ابراز خوشحالی کرد و عملکرد شاگردانش را ستود.

واکنش آرسنال ونگر بعد از پیروزی شگفت انگیز در افتتاحیه لیگ جزیره

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، آرسنال  دیشب (جمعه) در اولین دیدار فصل جدید لیگ برتر انگلیس در خانه به دیدار لسترسیتی رفت و این‌ در حالی است که  تا دقایق پایانی با نتیجه‌  ۳ بر ۲ از این تیم عقب بود، توانست با زدن دو گل دیر هنگام، ۴ بر ۳ پیروز شود و اولین بازی خود را با برد به پایان برساند.

آرسن ونگر بعد از این پیروزی در نشست خبری، گفت‌: تمام بازیکنانم خصوصا بازیکنانی که به عنوان یار تعویضی به زمین مسابقه آمدند درخشیدند و حتی من را غافلگیر کردند. بازیکنانم تا لحظه سوت پایان مسابقه دست از تلاش نکشیدند و اعتقادشان را حفظ کردند و همین باعث شد که در پایان این مسابقه مزد این اعتقاد و بازی خوبمان را بگیریم. کسب این پیروزی بسیار دلچسب بود و روحیه ما را بالا برد.

سرمربی فرانسوی در پایان سخنان خود، ‌اضافه کرد: به نظر من نکته منفی این بازی سه گلی بود که دریافت کردیم. باید روی این مساله کار کنیم. سه گل خیلی بد از حریف دریافت کردیم که دو گل آن از روی ضربه کرنر بود. پارسال روز ضربات کرنر خیلی خوب عمل می‌کردیم. فکر می‌کنم که با اندکی تمرین بتوانیم این نقص را بر طرف کنیم و شرایط خوبی داشته باشیم. برای شروع این برد، خوب بود.  لیگ برتر بهترین لیگ دنیا است و به خاطر چنین بازی‌هایی است که بهترین لیگ دنیا شده است. کسی انتظار نداشت که ما سه گل از لسترسیتی بخوریم یا چهار گل به حریف بزنیم؛ این نشان دهنده کیفیت بالای بازی در لیگ برتر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.