۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 554641

بازیکنان پرسپولیس علیرغم تجربه بالا و پشت سر گذاشتن دیدارهای بین المللی همچنان در فراگیری قوانین داوری ضعف بزرگی دارند.

بازار داغ کارت بیهوده برای بازیکنان پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، طی سه هفته اخیر لیگ بیشترین کارت زرد برای بازیکنان پرسپولیس روی خطاها و اشتباهات غیر فنی بوده است تا خطر محرومیت مثل فصل گذشته بیشتر از همیشه بازیکنان سرخپوش را تهدید کند.

در فصل گذشته بزرگترین مشکل برانکو به واسطه محرومیت های بازیکنانش شکل می گرفت، جایی که او با توجه به اینکه مهره ای قابل اتکا روی نیمکت نداشت، انواع و اقسام تغییرات را صورت می داد.
فصل با اقتدار برای سرخپوشان آغاز شده و اکنون آنها با سه پیروزی و ٩ امتیاز در صدر هستند. اما هنوز با گذشت سه فصل این خصوصیت منفی کارت های مفت همچنان بازیکنان برانکو را دنبال می کند. بیشترین کارت ها پیش از این بعد از تمارض و دایو برای گرفتن پنالتی از سوی آنها دریافت می شد اما اکنون اعتراض هم به آنها اضافه شده است.

پرسپولیس در هفته اول علی علیپور را با کارت قرمز برای جدال با تراکتور از دست داد. کارت اول این بازیکن برابر فولاد به جهت تمارض داده شد و کارت دوم نیز هرچند سختگیرانه اما بعد از اینکه پایش بدون عمد روی دست بازیکن سرنگون شده فولاد رفت به او اهدا شد.

در آن  بازی مهدی طارمی نیز به واسطه تمارض کارت دریافت کرد تا اکنون در یک قدمی محرومیت قرار داشته باشد. طارمی در جدال برابر نفت و در روزی که ستاره تیمش نیز بود با یک اشتباه و دخالت و مزاحمت در ارسال توپ ایستگاهی حریف و عدم رعایت فاصله مجاز با کارت مواجه شد. محسن مسلمان نیز دیگر بازیکنی بود که به خاطر درگیری عجیبش با احمد کامدار کارت زرد دریافت کرد تا همچنان شاگردان برانکو عادت بد خود در گرفتن کارت های غیر فنی را حفظ کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.