۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 554701

ایلام سرعت گیرهای آزار دهنده معابر شهر ایلام، همه را کلافه کرده و برخی از این سرعت گیرها ارتفاع شان از حد استاندارد بیشتر است و خسارات فراوانی به خودروها وارد می کند. شهرداری و شورای ترافیک فکری به حال این سرعت گیرها بکنند.

حرف مردم

- وسایل حمل زباله شهرداری ایلام با توجه به فرسودگی که دارند هنگام جمع آوری زباله، نشتی زیادی دارند، به ویژه وقتی که عمل پرس زباله به داخل مخزن صورت میگیرد به علت فرسودگی و نشتی زیاد، شیرآبه زباله ها باعث کثیف شدن سطح کوچه و خیابان ها شده و بوی نامطبوعی در فضا پخش می شود.

- چندی پیش یک نوزاد در روستای آبزا از توابع بخش چوار ایلام دچار عقرب گزیدگی شد و بدلیل نبود امکانات لازم و نبود کادر مجرب و همچنین نبود پادزهر مخصوص، پس از انتقال به مرکز بهداشت شهر چوار، با تاخیر در روند درمان و تجویز اشتباه به ایلام منتقل شده که همین عامل باعث به کما رفتن نوزاد و پس از چند روز درگذشت ایشان گردید.

- آیا یک مرکز درمانی با یازده هزار جمعیت تحت پوشش خدمات، شایسته است که از کمترین امکانات اولیه نظیر پادزهر که در مناطق روستایی و خصوصا در این فصل از سال کاربرد آن زیاد هم می باشد، محروم باشد؟

- سرعت گیرهای آزار دهنده معابر شهر ایلام، همه را کلافه کرده و برخی از این سرعت گیرها ارتفاع شان از حد استاندارد بیشتر است و خسارات فراوانی به خودروها وارد می کند. شهرداری و شورای ترافیک فکری به حال این سرعت گیرها بکنند.

- چند روز قبل به مدیریت پایانه مسافربری مهران رفتم و یه درخواست نوشتم و گفتند که پیگیری می کنند ولی امروز زنگ زدم به تعاونی۷ و هر چقدر به راننده اصرار کردم قبول نکرد و «گفت باید برای سوار شدن به اتوبوس به کمربندی بیای، میخوای بخواه و اگه نمی خوای خدا نگهدار!» آیا این رفتار مناسبی است؟ لطفا این موضوع عدم مسافرگیری در داخل شهر و انتقال مسافرین به کمربندی را پیگیری کنید. این قانون من درآوردی رانندگان و تعاونی ها باعث ایجاد مشکلاتی برای مسافرین مهران شده است.

- دبیرستان شبانه روزی باقرالعلوم دردهستان مورت از توابع بخش چوار از پارسال به علت نبود دانش اموز تعطیل شده و مدرسه ابتدایی سلمان فارسی به انجا منتقل شده و خوابگاه آن به کارگران شرکت سدگلان اجاره داده شده و این درحالی است که حیاط خوابگاه با مدرسه یکی میباشد و از یک سرویس مشترک بهداشتی استفاده می کنند. مسوولین اعلام کرده اند که اگر حادثه ای برای دانش اموزان اتفاق بیفتد قرارداد را با کارگران فسخ میکنیم! و این جای تعجب است که چرا باید حتما اتفاقی باید بیفتد تا اقدام کنند و اینکه چرا قبل از حادثه جلوی اتفاق را نگیریم و کجای ایران سراغ دارید کارگران با دانش اموزان با هم مختلط باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.