سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: دعوای من و حسین شمس دعوای زن و شوهری است!

دعوای من و حسین شمس دعوای زن و شوهری است!

به گزارش قدس آنلاین از مهر، وحید شمسایی درباره پیروزی تیم تاسیسات برابر ارژن شیراز در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال با بیان مطلب فوق گفت: بازی سختی با ارژن داشتیم. هر تیمی که با تاسیسات بازی دارد، انگیزه زیادی پیدا می کند و سالن هم پر می شود. این باعث می شود کیفیت بازی هم بالا برود. به هر حال برای آنکه در بالای جدول باقی بمانیم ناچار به پیروزی بودیم. مقابل ارژن مدیریتی بازی کردیم و خوشبختانه سه امتیاز را به دست آوردیم. نقطه عطف این مسابقه این بود که گل نخوردیم.

وی تاکید کرد: هفته آینده هم باید به مصاف آذرخش بندرعباس برویم. هرچند این تیم همانند ارژن از لحاظ مالی بحران زده است ولی بازیکنان خوبی دارد و قطعا برابر این تیم در هوای گرم بندرعباس کار سختی در پیش داریم. من فیلم بازی آذرخش با گیتی پسند را دیدم. آذرخش واقعا در این مسابقه گیتی پسند را اذیت کرد.

سرمربی تیم تاسیسات همچنین با اشاره به مصاحبه تلویزیونی خود و تایید اختلافاتش با حسین شمس، گفت: من با حسین شمس در مقاطعی اختلاف داشتم و نمی توانم از این واقعیت فرار کنم. اختلافاتی با حسین شمس بود ولی دوران طلایی و خوبی هم با یکدیگر داشتیم. من با شمس به عناوین زیادی رسیدم. اولین شخصی که مرا به تیم ملی دعوت کرد و در همان بازی اول مرا در ترکیب گذاشت، حسین شمس بود. اتفاقا در آن بازی گل هم زدم. با حسین شمس بود که در تیم «آل استار» قرار گرفتم و بیشترین گلهای ملی را به ثمر رساندم.

شمسایی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم اختلافاتی بین ما بود. یک جاهایی من جوانی کردم و یک جاهایی هم حسین شمس می توانست کوتاه بیاید. در کل این دعواها باعث شد انگیزه من بیشتر شود و خودم را بیشتر نشان بدهم. به نظرم حسین آقا آن جاهایی که باید پدری می کرد، این کار را کرد.

وی افزود: من خودم را مدیون مربیان و بزرگترهایم یعنی امثال ابطحی ها، انصاری فردها، خوراکچی ها و شمس ها می دانم؛ بخصوص شمس و ابطحی که تاثیر عجیب و غریبی در زندگی ورزشی ام داشتند.

شمسایی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا الان با حسین شمس اختلاف دارد یا خیر؟ به شوخی گفت: دعوای من و حسین شمس مثل دعواهای زن و شوهری است که گاهی با هم آشتی هستند و گاهی دعوا می کنند! الان که خدا را شکر همه چیز خوب است. حسین شمس آدم دوست داشتنی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.