خرم آباد- فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: رسانه همیشه باعث جلوگیری از بحران های اجتماعی بوده و همواره خواهد بود و در کنار دولت و حکومت اسلامی ایران بوده اند.

رسانه ها چشم و گوش مردم هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردارمحمدقنبری صبح شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این فرماندهی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهید خبرنگار محمود صارمی و شهید مدافع حرم محسن حججی اظهارداشت: هیچ زمانی نباید خود را به وضع موجود قانع کنیم اگر تلقین کنیم همه کارها را انجام داده ایم و به نمره ۱۰۰رسیده ایم این نقطه افول است.

وی با بیان این که خروجی کار ما در نهایت خدمت است،گفت: خدمت به مردم باید بهینه باشد انتقادات و پی گیری های اهالی رسانه ما را به حرکت واداشته است.

قنبری تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که انتقادات را زیرسوال می برد این است که فرد خود را علامه دهر بداند و فرد در مقابل انتقاد برنمی تابد.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان با بیان این که در طول این چهارسال خدمت در ستاد فرماندهی استان تا کنون از هیچ خبرنگاری گلایه ای نداشته ایم،اظهار داشت: هرجا انتقادی صورت گرفته پذیرفته ایم و سعی کرده ایم آن اشکال را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: خدا را شاکریم که در استان لرستان اهالی فرهیخته و دلسوز در عرصه رسانه فعالیت می کنند که مشکلات مردم را درک می کنند.

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر این که در حوزه امنیتی اهداف را تقسیم بندی و راهبردهایی را در نظر گرفتیم، گفت: حرکت در این مسیر پیچیده است اگر کنترل و نظارتی بر آن نباشد ممکن است از مسیر منحرف شویم و یکی از ناظران اصحاب رسانه هستند و اگر موفقیتی حاصل شده اصحاب رسانه هم در آن شریک و سهیم هستند.

قنبری اظهار داشت: اصحاب رسانه استان همواره با فضاسازی مثبت از وقوع بحران‌های اجتماعی جلوگیری کرده و در مسیر مثل آیینه تمام نما،صاف، زلال، شفاف و بدون کوچکترین غرض‌ ورزی و با عدالت حرکت می کنند. گفتنی است در این مراسم از خانواده شهید محمود صارمی شهید شاخص خبرنگار استان لرستان تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.