یزد - استاندار یزد گفت: خانه مطبوعات و سانه های ارتباط جمعی نقش اساسی در جلوگیری از آسیبها و بحران های اجتماعی دارند و این قشر باید با برنامه ریزی درست و مناسب در جامعه برای تحقق اهداف تلاش کنند .

خانه مطبوعات و رسانه ها نقش اساسی در جلوگیری از بحران های اجتماعی دارند

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین سید محمد میرمحمدی، پیش از ظهر شنبه در دیدار اعضای خانه مطبوعات استان اظهارداشت: پرهیز از هرگونه درگیری  وحاشیه در جامعه و ایجاد محیط آرام و جو خوب  از مهمترین رسالت شما می باشد ورسانه های ارتباط جمعی  و مطبوعات نقش مهمی در توسعه وپیشرفت جامعه دارند .

وی افزود: مطبوعات با دادن انتقاد های مثبت و سازنده باید نسبت به روحیه امید آفرینی و آرامش بخش در میان مردم بیشتر تلاش کنند و از دیگر رسالت  مهم خانه مطبوعات ، تقویت انگیزه کار، تلاش و تشویق فعالان این عرصه ، اطلاع رسانی دقیق و شفاف، هدایتگری افکار عمومی جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی می باشد.
میرمحمدی تصریح کرد: خانه مطبوعات باید با بهره گیری مناسب از فضای مجازی نسبت به محتوا بخشی به مسایل خبری ، جذب مخاطبان و ارتقای سطح آگاهی های مردم و جوانان باید تلاش بیشتری داشته باشد.

استاندار با بیان اینکه می توان نشست های مطبوعاتی  مدیران استان را در خانه مطبوعات برگزار کرد گفت : رمز موفقیت خانه مطبوعات در ایجاد همبستگی و تداوم آن است و باید همواره برای حفظ آن تلاش مضاعف کرد.
در ادامه این نشست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: خانه مطبوعات محل مناسبی برای برنامه ریزی و محور نشست های خبری است ومی توان بسیاری از امور مرتبط با خبرنگاران و رسانه های مختلف گروهی را به خانه مطبوعات یزد واگذار کرد.
محمد علی طالبی اظهارداشت: اعضای خانه مطبوعات باید با بهره گیری از تجربه های گذشته با انگیزه و اعتماد وظایف خود را انجام دهند و اعضای جدید باید استوارو محکم فرصت های از دست رفته را جبران کند ودر راستای خدمت به جامعه مطبوعاتی گام بردارند .

درابتدای این دیدار کاظم صادقپور رئیس هیات مدیره و سعید صادقی مقدم رئیس خانه مطبوعات یزد گزارشی از روند تشکیل این نهاد،نیازها و برنامه های آینده ارایه کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.